• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppdaterad med ett nytt par skor! Lyxsneakers: YSL, Dior. Boots: Prada. Loafers: C&J

Tjabo

Rolex
2-Faktor
EDIT: ENDAST ALLEN EDMONDS, DIOR OCH C&J KVAR!
Hejsan!
Har en rätt omysig amex-räkning som är på ingående så jag tänkte att det är lika bra att köra en garberobsrensning. Efter ett liv där jag borde varit medlem i shoppoholics anonymous så finns en hel del. Denna gång är det lyxsneakers, ett par boots och ett par loafers som står på agendan.

Jag har försökt ta så rättvisa bilder som möjligt men vet du att du är av den väldigt noggranna typen som vi klocksamlare tenderar att vara - så be hellre om en extra bild. Jag tar dem gärna! Kan mötas upp i Stockholm!

Retur: Endast om bilderna är direkt missvisande eller att vi kommer överens om något.
Frakt: Priserna inkludera inte frakt.

Allen Edmonds Park Avenue. Storlek 10 (extra bred läst).
Dessa skor retailar mellan 3-4.000. De är i bra skick bortsett från en märklig detalj - den ena klacken sitter lite löst (högra). Det har inte bekommit mig, men köpare skall vara medveten om detta. Rätt säker på att en ens halvduglig skomakare kan lösa det.

Prisförslag: 990 SEK ink skoblock.

mTH6NgV.jpg

i6N2zQr.jpg

Y2DvwzY.jpg


(SÅLDA!) Först ut är ett par Saint Laurent/YSL sneakers i storlek 44. Dessa skapelser kostar rent bizarrt mycket i butik (Nånstans mellan 7-12k) men kan nu bli dina för 990 SEK.

4WsGrSQ.jpg


qL3ssxx.jpg


hJpKsWl.jpg


eg5R2yH.jpg


(SÅLDA!) Näst ut är ett par Prada sneakers i storlek 45. De här gick loss på nära 7000 SEK i butik så 750 SEK känns väl onekligen rimligt?

QePNMFJ.jpg

Iy9IiCm.jpg


Stabil sula som håller för alla väder:

QcLrjxC.jpg


Därnäst kommer ett par DIOR sneakers i storlek 44. Även dessa har rent ohemula priser i butik (7-10k). Så 750 SEK bör väl vara rimligt?
YZ2Pr4j.jpg

0vnk5Xj.jpg

HnhIgta.jpg


Sist ut är ett par C&J langham i strlk 10E. Dessa är inköpta i Hongkong på Tassels och har en unik färg (de sa det och jag har inte sett den någon annan stans). Sparsamt använda, väl omhändetagna. Hade de ute för 1600 vilket var ett kap redan då. Så 1500 måste vara ett ännu större kap!

ljVbP9B.jpg

iS3UoWJ.jpg

J2hDrV0.jpg

B6L8r4g.jpg
 
Senast ändrad:
Topp