• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppfattning

Chuck

Patek
2-Faktor
Bang för buckarna men dessvärre tilltalar inte designen mig. Mer klassiskt stuk önskas.
 

noeLLY

Cartier
Tycker dom blivit riktigt schysst med dom nya detaljerna i dykringen samt dom lite högre indexen som ger mer djup.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Det finns ju rätt många olika modeller, så bilder på den du undrar över hade suttit bra. Själv var jag ett tag inne på den blåa nedan (WAY2112.BA0928), då jag tycker den är riktigt snygg. Provade den på arm i höstas, men det föll på polerade mittlänkar och att vridringen (som för övrigt är mycket snygg) saknade minutindex. Det blev en beg SMP i nyskick för marginellt mera pengar istället. :happyhappy:
TAG-Heuer-Aquaracer (3).jpg


Omega 2016-01-10.jpg
 

Lithium

Cartier
Det finns ju rätt många olika modeller, så bilder på den du undrar över hade suttit bra. Själv var jag ett tag inne på den blåa nedan (WAY2112.BA0928), då jag tycker den är riktigt snygg. Provade den på arm i höstas, men det föll på polerade mittlänkar och att vridringen (som för övrigt är mycket snygg) saknade minutindex. Det blev en beg SMP i nyskick för marginellt mera pengar istället. :happyhappy:
TAG-Heuer-Aquaracer (3).jpg


Omega 2016-01-10.jpg

Smpn spelar i en helt annan liga. Satan i gatan vad snygg! Ser ut som att det saknas något på aquaracern.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Lämnar mig rätt kall faktiskt, har inget extra som väcker mitt intresse.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Håller med om att den blåa är trevlig, färgen är starkt blå precis som på pelagosen vilket jag diggar.
 

mps

Cartier
Ogillar Tag allmänt.
Sedan de gjorde plastklockor som såg ut som en Swatch men kostade som en begagnad Toyota.
Tar hellre en Longines.
 
Topp