• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

uppkorkat

uppkorkat

Basic
2-Faktor
Hej

Den här tråden startade man ju alldeles för sent..., om ni kan dra er till minnes att vi har gjort en lyckad affär och det känns tryggt för er att gå i god för mig, skriv gärna det här så andra kan se.

Ha det gött!

De facto att uppkorkat gillar tjeklockor runt 36mm gör att vi inte haft så många klockaffärer ihop, men jag har iallafall shoppat en länk av mänchan ifråga och kan på stående fot intyga att det är en herdesman och klockentusiast av rang. 111% i min bok. 1% mera än Chattras.

Grymt bra Goodguy.
Bra och smidig dialog med i forumet. Enkel och smidiga klockaffär f2f i Göteborg.
Utöver affären så fick jag en del tips, väldigt tacksam för då man är en Rookie i klockvärden.

Rekommenderas starkt.

Nöjd ägare till en :oris:

Har sålt för 30k till uppkorkat. Trevlig kommunikation och inget strul. Precis som det ska vara!

Trevlig, och smidig. Efter lite enkelt snack med tips och hjälp från honom till mig förde jag över pengar och morgonen efter skickade han klockan. Inga konstigheter!

Sålt canvasband f2f till @uppkorkat . Även träffat denna trevliga herre på gtg. Helt klart en goodguy!

Sålde klocka till Uppkorkat. Smidig kommunikation, jättetrevlig F2F samt tryggt och enkelt med Swish. Kan inget annat än att varmt rekommendera, 100% goodguy!

Tillbaka
Topp