Såklart att du gör!Kommer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såklart att du gör!Kommer!!
Bara åka in till Krons och shoppaJag kommer om det skulle bli en plats över, har tyvärr sålt min Panna
Klart du ska komma!Jag kommer gärna OM plats finns över
Tackar o bockar!Klart du ska komma!
J? Trevligt!Trevlig, jag ser fram emot att träffa nya paneristi..
Legenden, tar du med AP'n?Jag är på
Lär inte vara helt omöjligt..Om möjlighet finns för en senare entré finns skulle det vara trevligt om så tillåts?
Vi har inte riktigt fastställt det, men klart att ju förr desto bättreSkulle eventuellt kunna styra lite affärsmöten den veckan. Men det tar lite tid att få till.
Hur länge är inbjudan öppen?
Sluta häda med att nämna andra varumärken än Panerai!Legenden, tar du med AP'n?
Legenden, tar du med AP'n?
Finns ju som sagt eventuella platser även för icke-ägare av Panerai, så det lär säkert finnas en del annat än pannor på plats.. Det betyder inte att vi ska prata annat än Panerai här i tråden. För egen del börjar ju inte jag heller direkt gråta om jag får klämma på den där AP:n, men det är ju hemligt!Den är väll inte välkommen
Sluta häda med att nämna andra varumärken än Panerai!
Den är väll inte välkommen
Instämmer, nu håller vi oss till det bästa, Panerai. Så tar vi AP en annan gångFinns ju som sagt eventuella platser även för icke-ägare av Panerai, så det lär säkert finnas en del annat än pannor på plats.. Det betyder inte att vi ska prata annat än Panerai här i tråden. För egen del börjar ju inte jag heller direkt gråta om jag får klämma på den där AP:n, men det är ju hemligt!
Låter bra! Men @hook , läs mitt förra inläggs slutmening. Schh!Instämmer, nu håller vi oss till det bästa, Panerai. Så tar vi AP en annan gång
Vad har du för Panerai?Den är väll inte välkommen
Vad har du för Panerai?
Just fan, D! Jag är ju helsnurrig. Men som sagt, kul!D. Men du tänker nog på rätt person