• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Urdjur

Köpte en klocka av urdjur, snabb och smidig affär med trevligt bemötande.
Absolut 100% GG!

Sålt certina plus länkar här, samt även en certina på tradera. Båda affärerna har gått supersmidigt med trevligt snack som bonus. Snabb betalning och snabb till avslut, inga konstigheter med andra ord :)

Gjort en bytesaffär med mellanskillnad på distans med @urdjur
Rak och trevlig kommunikation och snabb deal.
Skulle utan att blinka deala med denne Goodguy igen.

Köpte vintage av @urdjur , mycket trevligt bemötande, smidig affär och riktigt fint paketerat för frakten över viken till Finland. Skulle när som helst göra affär igen!

Gavs möjlighet till att få köpa en vintageklocka på distans av @urdjur som jag suktat efter ett bra tag. En trevlig affär med god kommunikation och snabb och välpacketerad leverans. Allt gick som smort helt enkelt!

Jag köpte en vintage Certina DS av @urdjur och är mycket nöjd med affären. Han svarade vänligt på alla mina frågor och skickade en fin och väl paketerad klocka. Jag gör gärna fler affärer i framtiden.

Tillbaka
Topp