• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urfunktion

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en klocka i ca 30.000kr klassen. Allt gick smidigt och klockan kom paketerat för att klara ett nytt världskrig - tog ungefär 20min att få upp paketet!

I min bok är Urfunktion en riktigt ''Goodguy'', skulle gärna göra fler affärer med honom! :)
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har köpt en klocka kring 20.000:- av Urfunktion. Bra information/dialog innan köp där allt kändes tryggt och säkert (betalade med Swish i förskott). När sedan paketet skulle öppnas håller jag med tidigare inlägg. Riktigt, riktigt bra paketerat med massor med bubbelplast. Över förväntan på många punkter!

Hoppas vi kan göra affärer igen.
 

Elajas

Breitling
Köpte en Omega av Urfunktion. Allt var välpaketerat, alla komponenter var med och viktigast av allt: klockan var i fantastiskt fint skick. Dessutom var han väldigt mån om att klockan skulle komma fram snabbt, vilket den också gjorde.

Det var ett sant nöje att göra affär med Urfunktion, och jag skulle inte tveka en sekund på att göra det igen!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex till Urfunktion. Exemplarisk köpare: så fort vi kommit överens Swishades pengar över omedelbart och han var snabb med att bekräfta mottagandet. Skulle inte tveka att göra affär igen i framtiden!
PS. Han verkar dessutom ha bra smak när det kommer till vin :cigar:
 

isbjörn

Panerai
Har köpt en nyare DJ av @Urfunktion. Allt fungerade klockrent. Bra kommunikation, snabba puckar och en klocka i toppskick som utlovat. Tycket trevligt hela vägen. Jag skulle inte tveka att göra affärer igen.
Definitionen på en Good guy!
 

Redrum

Omega
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär i 30-40k prisklassen med Urfunktion på distans. Vi skickade våra klockor samtidigt och Urfunktion swishade mellanskillnad i samband med uthämtning av paket. supersmidig och trevlig affär! 100& goodguy och rekommenderas starkt.
 

oystercase

Cartier
Köpte en ingy av urfunktion.
Väldigt smidig affär och han var så snabb att leverera att jag inte ens hade hunnit höja swishgränsen innan han dök up med klockan. Hejdå sade han och sprang till sin frisörstid utan att jag hunnit swisha än!

Sedan sade han över telefon (utan att jag frågat) att om det var något problem så tog han självklart tillbaka klockan...

mycket bättre kan det inte bli.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en PADI-Turtle av @Urfunktion. Riktigt trevlig och tillmötesgående. Bra kommunikation, snabb leverans och bra förpackat. Rekommenderas starkt! :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Sålt klocka till @Urfunktion. Snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas verkligen som 100% Good Guy. Gör jätte gärna affär igen.
 

Kenuko

Cartier
Köpt en Tuna av @Urfunktion. Bra kommunkation, proffsigt packat, klockan i fint skick. En av de trevligaste och smidigaste affärerna jag gjort. 100% goodguy. Gör mycket gärna affärer igen. Rekommenderas verkligen!
 

John.h

Breitling
Köpte en SRP779 av @Urfunktion , han var trevligt att kommunicera med, klockan skickades mycket snabbt efter swishbetalning, paketeringen var välgjord och klockans skick 100% enligt beskrivning. Mycket bra erfarenhet, tack!
 

Erikd

Cartier
Har köpt en Panerai f2f av @Urfunktion och kan verkligen rekommendera honom. Rak, öppen och ärlig rakt genom hela affären. Sen var han även väldigt trevlig att ta en kaffe med. Gör gärna affärer med honom igen.
Goodguy!
 

Tachymeter

Cartier
Sålde en IWC Tribute to Mark XI till Urfunktion, gick smidigt och bra.
Försäljningen var F2F med en mycket trevlig pratstund över en lopp kaffe :).
100% GG.
 
Topp