• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

URlakad

Tog kontakt med mig för att göra en deal. Supertrevlig och supersmidig att ha göra med. Good Guy i min bok.

Köpt en BB36 utav @URlakad i en f2f-affär. Riktigt trevlig affär som resulterade i både klocka & 2 timmars klocksnackande. Skulle utan tvekan handla av herren igen! 100% GG

Senast ändrad:
Herren i fråga köpte en Seiko av mig lite spontant och pengarna satt där dom skulle snabbt och säkert!

ingen man ska vara rädd att göra affärer med...

Köpte en Seiko av Mr. Riktigt smidig att göra affär med. Klockan var precis som han angav och jag fick hem den snabbt. 100% GG

Jag har sålt en Rolle på distans till URlakad. Kommunikationen var rak gick väldigt smidigt. Snabb med betalningen och bekräftade mottagna uppdateringar under resans gång.
Jag säger 100% GG som jag gärna gör affär med igen. :)

Sålt lifestyle till @URlakad , föredömligt smidigt och trevlig kommunikation! 🙂
C7F94DE2-F4B0-45B3-A22D-F4B966456972.gif

Köpte klocka av @URlakad och det var hur smidigt och enkelt som helst. Väldigt trevlig att ha att göra med, skick enligt beskrivning och välpackat. Allt var toppen, högsta betyg. Tack! 100% GG! 👍😊

Tillbaka
Topp