• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urmakare SEIKO 6139-6002

COBRA321

Breitling
Hej är inte "nörd" men samlar lite på klockor till husbehov. Har gjort ett långt uppehåll men börjat köpa lite.
Och förundrats över prisbilden på just SEIKO 61399-6002 Jag köpte min ny på UR&PENN 1971 till en kostnad av 347:- (dagens pengavärde ca: 1400)
Nu vill jag få tag i en urmakare som kan "skruva" gamla klockor i Stockholmsområdet gärna Södra sidan. Glaset vill jag få bytt och om jag mins rätt så har "kronan" lossnat (finns kvar) och en service är den garanterat behov av. Då det aldrig gjorts någon. Behöver kolla om det är något mer då den sen mååååånga år ligger i ett bankfack så jag min "klantröv" inte slarvar bort den :)
SÄLJA??? "glöm och dröm" kommer aldrig att hända. Min son skall ha den. (ja det stod ju både högt och lågt "kunde man skriva")
Nej den är inte till SALU:stop:
 
Topp