• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Urmakarverktyg: Staking tool - drivnitverktyg. Lorch Schmidt & Co.

differo

Cartier
Pris
600
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Drivnitverktyg till salu. Säljer detta eftersom jag har två till och använder det inte ofta längre - någon annan får ha större nytta av det.
Med tillåtelse av föra ägaren (@Ville_W) använder jag bilder och annonstexten eftersom han är klart bättre än mig på att ta bilder. Bifogar även egna bilder givetvis.
Lorch Schmidt & Co Germany. Finns 3 tomma platser och någon del är skadad. Satsen har dock standard 4,7 mm diameter så det är lätt att hitta verktyg om man vill komplettera.

Pris: 600kr
Frakt: Tillkommer och enligt ök. Nettovikt 3,5 kg. Prisexempel c:a 110kr med Schenker. F2F möjlig i Malmö (Helst p.g.a. vikten men skicka går säkert bra det också).
Retur: Nej

staking_tool.JPG
staking_tool2.JPG
staking_tool3.JPG
20180522_215457.jpg
20180522_215504.jpg

Tack till KS!
 
Topp