• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urtavlor med stenar (bildtråd)

Sizar

Cartier
Bjud gärna på fler bilder och fyll på i tråden. Börjar med att slänga upp lite bilder på klockor jag ägt eller stött på under åren.
Screenshot_20200203-090945_Instagram.jpg

Screenshot_20200203-091038_Instagram.jpg


Screenshot_20200203-093040_Instagram.jpg
 
Senast ändrad:

[Bobo]

Rolex
sen kommer nästa som ska sälja och inser plötsligt att han har för få inlägg:rolleyes:
Just så. Tror att man ska börja anmäla. Det var en lirare som körde samma race häromdagen. Han skrev typ Seiko i alla trådar. Men allt var rensat dagen efter...

Jag var lite orolig själv i början. Vågar man skriva en kort komplimang innan man nått 50?
Jag höll det till ett minimum och försökte iallafall få med ett foto eller en länk till något i början om jag inte hade något vettigt att tillföra. Jag klarade mig oskadd.:cool:
Kanske kan vara ett bra tips till exempelvis @Bjornvon om man vill slippa sura pikar i samband med alla sina inlägg.;)
 

PNM

Panerai
Jag läste något i stil med ”Don’t wear precious stones unless you’re precious.” Passar bra på hur jag känner för strösslade klockor.
 
Topp