• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urwerk UR210, vad tycker ni?

Upp eller ned?


  • Totala väljare
    30
Buonasera Klocksnack!

Jag sökte i forumet och märkte att en utav mina favoritklockor inte har diskuterats, nämligen Urwerks UR210. Jag är fullkomligt förälskad i Black Hawk som ni kan se nedan. De har flera fräscha modeller och bolaget i sig känns för mig upphetsande, tekniskt framåtsträvande och avante garde. Så vad säger ni?

URWERK-UR-210Y-Black-Hawk-11.jpg

Urwerk UR210 Black Hawk


Jag ryser... Andra klockor från Urwerk som UR-110 och UR-103 har samma effekt på mig, priserna får mig genast att lugna ned mig dock.

(Tyckte att det räckte med denna bilden då google faktiskt fungerar utmärkt.)
 

F-L-P

Panerai
Köper att det är ett coolt urverk, men kan inte tänka på ett tillfälle då den faktiskt skulle passa...

Skulle jag ha en sån skulle jag bära den konstant. Den matchar med inget så funkar med allt.

TS: Är en imponerande plocka. anledningen att den intre disskuteras i någon större utsräckning är att ingen har en, ingen är på väg att köpa och ingen har ens seriösa tankar på att spara ihop till en. Finns många andra highend klockor som ingen har råd med som knappt nämns på forumet, HYT till exempel. inte så att man har så många vettiga frågor eller tankar kring dessa. blir ju ofta en debatt som kan sammanfatas med:
Imponerande och ganska ful.
HYT-H1.jpg

 

Oew

Rolex
Tycker Urwerk är sjukt coola, fick pröva några modeller hos en återförsäljare men har inga bra bilder. Ska nog ta mig dit igen snart och kan ta lite ordentliga bilder då!
 

JohnDoe

Rolex
Såg att black hawken hade fått en egen intro på hodinkee. Utan pris... Såg några andra 210 på c24, de började på drygt en mille...
image.png
 

Bylund

Friends of KS
Buonasera Klocksnack!

Jag sökte i forumet och märkte att en utav mina favoritklockor inte har diskuterats, nämligen Urwerks UR210. Jag är fullkomligt förälskad i Black Hawk som ni kan se nedan. De har flera fräscha modeller och bolaget i sig känns för mig upphetsande, tekniskt framåtsträvande och avante garde. Så vad säger ni?

URWERK-UR-210Y-Black-Hawk-11.jpg

Urwerk UR210 Black Hawk


Jag ryser... Andra klockor från Urwerk som UR-110 och UR-103 har samma effekt på mig, priserna får mig genast att lugna ned mig dock.

(Tyckte att det räckte med denna bilden då google faktiskt fungerar utmärkt.)

Är det bara jag som tänker Optimus Prime och hans transformerspolare? Kul med en egen och annorlunda design dock!
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Riktigt fula enligt mig, precis som RM. Alldeles för vulgära och spaceade för min smak, även om dem är imponerande ur en teknisk aspekt.
 
Topp