- Pris
- 6000kr
- Returpolicy
- Om vi gjort upp om det på förhand.
- Bilder Skickat
- Ja
USAF issued Waltham A-17 säljes i fint skick (se bilder). Från tidigt 50 tal o har befunnit sig i Korea fram till nyligen.
Köpt billigt så passar vidare för samma 6000kr. Frakt står jag förLänkar till tidigare ägares annons för mer info:
Säljer min Waltham A-17 - klassisk militärklocka med koppling till Koreakriget.
En ikonisk amerikansk militärklocka från tidigt 1950-tal. Waltham A-17 togs fram för den amerikanska militären och bars av piloter och navigatörer under Koreakriget - ett rent verktygsur där funktion alltid gick före form.
Original radiumlume har med åren utvecklat en mycket fin, varm patina som ger klockan massor av karaktär.
Original välvt plexiglas.
Just detta exemplar köptes av mig i Korea, vilket ger en extra...
Köpt billigt så passar vidare för samma 6000kr. Frakt står jag för
Köpt billigt så passar vidare för samma 6000kr. Frakt står jag förLänkar till tidigare ägares annons för mer info:
Säljer min Waltham A-17 - klassisk militärklocka med koppling till Koreakriget.
En ikonisk amerikansk militärklocka från tidigt 1950-tal. Waltham A-17 togs fram för den amerikanska militären och bars av piloter och navigatörer under Koreakriget - ett rent verktygsur där funktion alltid gick före form.
Original radiumlume har med åren utvecklat en mycket fin, varm patina som ger klockan massor av karaktär.
Original välvt plexiglas.
Just detta exemplar köptes av mig i Korea, vilket ger en extra...
- rollypolly
- Svar: 0
- Forum: Handla - Säljes, Bytes, Köpes
Köpt billigt så passar vidare för samma 6000kr. Frakt står jag för