• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Utöka din semesterkassa snabbt -Avklarat-

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Efter ett besök i Kalmar så är det nu bara så att jag MÅSTE ha en Omega Seamaster Planet Ocean cal.8500 42mm! Så om du har en sådan och vill utöka din semesterkassa snabbt så hör bara av dig så ordnar vi det!

Kan ha en Breitling Aerospace eller Omega Speedmaster Day-Date som inbytesobjekt (plus pengar åt dig klart) om det skulle locka.

/Nicke L
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Hade armarna fixad den eller om jag nu inte helt snöat in på PO'n så hade jag gärna tittat närmare på den! Hittar jag ingen PO så blir det en resa till hufvudstaden nästa vecka med ett besök hos Rob E, för jag bara måååååste ha en verkar det som

Tack för erbjudabdet dock Spence \,,/
 
Topp