Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle egentligen bara kolla till dom andra klockorna, såg att Zenithens plexi kunde må bra av lite putsning och då måste man ju också testa klockan på armen för att vara säker på att putsning blev bra.![]()
Hmmm, har alltid undrat var mitt avlopp tar vägen?Dag 12. Vårväder i Smålands avloppsbrunn.
![]()
Eminent är att ta i! Men Växjö är det iaf som åsyftas.Hmmm, har alltid undrat var mitt avlopp tar vägen?
Vilken eminent stad/by snackar vi om?![]()
Äsch vad du är gnällig!Har den här tävlingen möjligen blivit för stor för sitt eget bästa? Känns inte som det är så värst koll på vilka som fuskar eller vilka som åker ut, hur många som är kvar, om vi får några banners osv....Bara för att vara motvalls o tjurig tar jag en bild på baksidan av klockan...![]()
![]()
Så blir det när man fotar allt 1/3 för att kunna lägga ut allt eftersom!Känns som att jag har samma kläder på alla bilder. Det har jag också.
![]()
Vi här ute vid vattnet har liiite fler soltimmar än såEminent är att ta i! Men Växjö är det iaf som åsyftas.
Perfekt stad för ljusskygga fladdermöss och dylikt.
![]()
Här får du dagens bonussmiskSå lite!
Det tvivlar jag inte på! G-Shocks med solcell funkar lite sådär här!Vi här ute vid vattnet har liiite fler soltimmar än så![]()
Min plan är avslöjad!Så blir det när man fotar allt 1/3 för att kunna lägga ut allt eftersom!![]()
Kan ju säga att jag har samma djävla ekbord i bakgrunden på 90% av mina klock kort. ...Min plan är avslöjad!
Tssss trodde du ja!
Japp! Kommer bli dubbelt så stort typVänta, på riktigt, ska de expandera?!![]()
Fasen vad pepp! Nya märken på gång kanske?Japp! Kommer bli dubbelt så stort typ![]()
Eftersom du dricker jamtlands ipa utgår jag ifrån att du har hissat flaggan så här på vår republikens dag!Har ni inget för er ikväll kl 18 så joina gärna mig och min vän Robert! Vi ska snacka öl och klockor![]()
Gå in och följ christofferswatches eller beerwithrobert på instagram
![]()
Viktigt med bra lum m a o.Eminent är att ta i! Men Växjö är det iaf som åsyftas.
Perfekt stad för ljusskygga fladdermöss och dylikt.
![]()