Var ser du det? Jag letade på hemsidan.Det är bestämt sen innan att insamlingen går till Maskrosbarn.
Men det finns ju inget som hindrar att man kan putta in en extra peng även RK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ser du det? Jag letade på hemsidan.Det är bestämt sen innan att insamlingen går till Maskrosbarn.
Men det finns ju inget som hindrar att man kan putta in en extra peng även RK
Stolpe ut...Kul att se hur många som vaknar i morgon med fel klocka på armen.
Haha tackar! Det är en Oris diver 65 bronzeShit va stilig den va !! Vad är det för nåt?
Förresten jesus va långt det känns till April, det är faktiskt fortfarande vinter, svinkallt om morgnarna....Gulp
Står en bit ner på sidan och är dit den valfria startavgiften ska doneras
Qvinna-man 1-0Frun förstår inte alls.
Frun: Jaha, du ska en klocka i en månad? Är inte det lätt nu när du bestämt vilken du ska ha?
Jag: nä det är det ju inte! Jag har valt en bra men det blir ju svårt att ha samma i en månad.
Frun: Men du kan ju bestämma dig för att köra periodisk fasta i 8 veckor utan problem men en klocka i 4 veckor är alltså ett problem?
Vem fan har Instagram det är ZÅÅ 2021.Efter mycket betänkande anmäler sig denna tysta forumdeltagare till utmaningen! Känner att om jag ändå läser denna tråden 10 gånger om dagen kan man ju lika gärna vara med... Har dessvärre inte Instagram men tänker att det går bra att hänga med ändå!
Går i princip alltid i bandtröja eller skjorta så blir att jag kör med min Citizen BN0190-15E då den borde passa hälften av tiden! lnte en lika tuff utmaning som för vissa andra men inte heller helt enkel! Ser fram emot den kommande månaden, i dessa tider behöver man något roligt som tar upp tiden!
Har Trump lanserat sin social media plattform? Tror den kan vara riiiiiiiktigt bra!Qvinna-man 1-0
Vem fan har Instagram det är ZÅÅ 2021.
bra val av klocka
Vem fan har Instagram det är ZÅÅ 2021.
bra val av klocka
Då var man anmäld! Blev knappast skrikigt, men tar ett lite försiktigt första försök på OWG.Vadå lutar, kör nu. Välj nån fin klocka i skrikig färg
Haha tackar! Det är en Oris diver 65 bronze
Ja det känns långt bort, men med lite tur går det undan.
Om du inte klarar mars med en BB58 så kommer den lavetten eka till 2023s uppsnacks-trådDå var man anmäld! Blev knappast skrikigt, men tar ett lite försiktigt första försök på OWG.
Japp, de blev en BB58 till i OWG:
Riktigt bra valDå var man anmäld! Blev knappast skrikigt, men tar ett lite försiktigt första försök på OWG.
Japp, de blev en BB58 till i OWG:
Haha inget illa menat!Riktigt bra val
Sen tyckte jag lavetten var lite elak faktiskt. Ska du ge mig sånna ska det vara på gumpen
Kör på LV!!Behöver hjälp av er på panelen, vilken av dessa klockor bör jag ha under OWG? Alla åsikter är välkomna
Jag är en flippare av högre rang (kanske inte i samma utsträckning som @Limeee men ni fattar) och kan inte ha en klocka i mer än 3 dagar typ. Jag är en sån som kan byta klocka flera ggr om dagen, och jag vill jättegärna klara av hela månaden, så därför har jag tagit fram dessa klockor, så att det inte blir allt för svårt. Vill även påpeka att jag inte klarade av mer än 11 dagar förra året med min förra Reverso. Så detta är en stor utmaning för mig
Jäklar, hur är det att kolla den klockan när man FAKTISKT är full ?
Maila det till [email protected] så fixar vi det.