Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt så, laddat och klart som man säger!Rätta klockan framlagd då och dom andra undan stoppade så man inte gör ett rookie misstag oskuld som man är.. godnatt
När @Fliegerchronograph🚁 postat en meme och gif är OWGM-23 officellt inlettJa, då var det anmält och klart. Ingen idé att dra ut på det hela längre. Inte heller att anmäla sig alltför tidigt. Det här skall ju vara en behaglig resa och tillsammans samlar vi in medel som får andra att må bättre. Gissar på att vi överträffar förra årets resultat, inte minst med hänsyn till de fem fredagarna i mars. 250 000:- till Min Stora Dag är väl en rimlig målsättning? Nu visar alla vi deltagare i utmaningen ledartrojkan @Berns, @Staafen och @Back att vi fixar det här hela vägen fram till den sista av marsdagarna. Framåt!
När @Fliegerchronograph🚁 postat en meme och gif är OWGM-23 officellt inlett.
Blir det en GADA-klocka då?Har peppat och förberett med att gadda årets OWG-klocka.
...not!
...Här hade ju verkligen gapflabbs-emojin varit bra att ha.Blir det en GADA-klocka då?
Ja du har gjort helt rätt. Anmälningsavgiften är frivillig och man betalar den genom att skänka till Min Stora DagHmm, har jag missat nåt tro? Vad är det för anmälningsavgift? Jag har skänkt till min stora dag…
Knappt så den hade räckt till tänker jag...Här hade ju verkligen gapflabbs-emojin varit bra att ha.
Oceaner av tid!Jag hann med god marginal. Lycka till alla! Fantastiskt med en riktigt bra insamling också.
Haha jag har ju också en sån, skulle kört min med!Nu kör vi! Slipper ställa datum på klockan men får ändra manuellt på annat sätt istället.
Finns de att köpa eller har du också fått din tillverkad på beställning?Haha jag har ju också en sån, skulle kört min med!
Give it to him!
Vann min under förra OWGMFinns de att köpa eller har du också fått din tillverkad på beställning?
Så jävla ful! Fast på ett kul sätt...Vi är laddade! I år kan inget stoppa oss!
Klockan har legat och tickat i en låda i 6månader och håller tiden väl. Plastbandet byttes ut mot ett handsytt italienskt läderband som i ett svagt ögonblick inhandlades till överpris här på KS för några år sen. Ett viklås har monterats för att nå en exklusiv känsla månaden igenom.
Ska bli spännande att se vilka reaktioner man får på jobbet imorgon. Det ska också bli spännande att se deras reaktioner när man försöker förklara konceptet "OWG-Mars" för dom
Klackarna i taket, nu kööör vi!!
Den måste jag ju bara haSå jävla ful! Fast på ett kul sätt...