• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Ja, ja - nå er det snart i gang.

16735676994100.jpg

Ja, då var det anmält och klart. Ingen idé att dra ut på det hela längre. Inte heller att anmäla sig alltför tidigt. Det här skall ju vara en behaglig resa och tillsammans samlar vi in medel som får andra att må bättre. Gissar på att vi överträffar förra årets resultat, inte minst med hänsyn till de fem fredagarna i mars. 250 000:- till Min Stora Dag är väl en rimlig målsättning? Nu visar alla vi deltagare i utmaningen ledartrojkan @Berns, @Staafen och @Back att vi fixar det här hela vägen fram till den sista av marsdagarna. Framåt!

7D316CFB-DBC0-497A-81AA-77C2CF7F55F2.jpeg
När @Fliegerchronograph🚁 postat en meme och gif är OWGM-23 officellt inlett
26uf4A9dEERcDKXT2.gif

När @Fliegerchronograph🚁 postat en meme och gif är OWGM-23 officellt inlett.

GIF är ju inte min grej. En tilläggsavgift till Min Stora Dag om femtio spänn per GIF skulle dock kunna ändra min åsikt. Vi rycker plåstret direkt, följ gärna mitt exempel. OWG-klockan jag har valt för i år väntar jag med tills imorgon att presentera. En hel månads väntan alltså. God natt!

BF88DB70-DCE0-40EE-8028-64AEF0EEF4B0.gif

881BF1E8-1A02-4FBA-9720-703B95EA2D6E.jpeg

Vi är laddade! I år kan inget stoppa oss!

Klockan har legat och tickat i en låda i 6månader och håller tiden väl. Plastbandet byttes ut mot ett handsytt italienskt läderband som i ett svagt ögonblick inhandlades till överpris här på KS för några år sen. Ett viklås har monterats för att nå en exklusiv känsla månaden igenom.

Ska bli spännande att se vilka reaktioner man får på jobbet imorgon. Det ska också bli spännande att se deras reaktioner när man försöker förklara konceptet "OWG-Mars" för dom😁

Klackarna i taket, nu kööör vi!!😍

20230228_063734.jpg
Så jävla ful! Fast på ett kul sätt...🤣🤣

Tillbaka
Topp