Nu kör vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är ju min gamla och har för mig att den gick 10 sekunder fel.Maxade och körde annan klockan ändå in på startskottet för OWGM (hade 5 sek till godo från en fail)
HahahaDet där är ju min gamla och har för mig att den gick 10 sekunder fel.
Med det där märket efter ett band på handleden så skulle jag akta mig för Batman…0WG… …min OWG-marsklocka är hos urmakaren och jag är i fjällen… så det blir några dagar innan 0WG -> OWG…
Älsk Calypso! Det där kommer gå som på räls!GoMorgon !!
Tack för tipsetVitt/svart Barton Elite sitter som en smäck
May the force be with you!Då är vi igång! Idag ska denna fantastiska Swatch Scuba 200 SprayUp få följa med på uppskrivning för BE-kort. Nervös som tusan
På en GMT är det ju smidigt att byta datum på morgonen. När är bilden tagen egentligen? Något att erkänna?Checkar in. Obligatorisk fel datum för det är bråkigt att ändra datum tidigt på morgonen
Satan i gatan vad det postas, hur ska jag hinna med OWG-läsning på arbetet nu!?!?!
Var valet och kvalet med att köra den fast Quartz eller landmastern så hatten av till valet!Satan i gatan vad det postas, hur ska jag hinna med OWG-läsning på arbetet nu!?!?!