Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roligt...satt och tänkte tidigare idag på Monzan i tredje bilden och att det är konstigt att ingen på forumet har en sådan, men uppenbarligen så hade jag fel. Någon som vet vems det är?
I väntan på fredagstråden en bild på den Heuer Monza jag provade på AW:n hos Erikson Urhandel.
Saker jag undrar gällande mina senaste inlägg
1) Är det här världens snyggaste GMT Master? Jag har ju svårt att låta bli att lägga in såna titt som tätt, för de är ju så fotogeniska. Vid fototillfället tillhörde den @StarMan
2) När fick Rolex Date och Datejust snabbinställning av datum? Hade för mig att själva grejen med Datejust var att ha den finessen framför Date och kände inte till att Date hade fått det också vid nåt tillfälle i historien.
Lärde mig att Date kommit ikapp på så vis när jag började snoka på den tjusiga, moderna Date:n tillhörande @Fender59 . De allra modernaste Dejtarna är f ö på 36mm, och Fenderns på 34 va?
Hej @Ronnie ! Snyggt samlat.2) När fick Rolex Date och Datejust snabbinställning av datum? Hade för mig att själva grejen med Datejust var att ha den finessen framför Date och kände inte till att Date hade fått det också vid nåt tillfälle i historien.
Lärde mig att Date kommit ikapp på så vis när jag började snoka på den tjusiga, moderna Date:n tillhörande @Fender59 . De allra modernaste Dejtarna är f ö på 36mm, och Fenderns på 34 va?