Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det där Xbox för något?
Bra! Vet någon om det ingår eller måste man kryssa i någon extragrej?
Jag får vänta till mitten av decemberLeverans bekräftad till 28/11
Paket skickas idag för sortering från Komplett![]()
Inte roligt alls du. Du får ställa dig utanför närmaste Elgiganten/MediaMarkt vid öppning så har du det vid lansering
Vilka spel har ni tänkt spela? Vore kul att spela med folk från forumet.
Svårt, ring runt/maila runt?Om man lägger en beställning nu, vilken nätbutik tror ni är säkrast för att få den så snabbt som möjligt? Tror ni det är möjligt till jul? Eller bör man knalla runt den 23:e och lite, hoho..?
Jag skulle säga någon av de stora europeiska marknaderna. De har troligtvis ett större utbud av konsoler tack vare konkurrensen från Xbox/Microsoft.Om man lägger en beställning nu, vilken nätbutik tror ni är säkrast för att få den så snabbt som möjligt? Tror ni det är möjligt till jul? Eller bör man knalla runt den 23:e och lite, hoho..?
PM skickat..Jag förbokade min i mars, men jag är osäker på om jag skall ha den.
Återkommer om jag överlåter den till någon annan.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Alltså bara för att det är du Denke så ska jag låna hem konsolen med samtliga spel och prova allt så att barnen får en fungerande julklappNu står ett ps4, extra handkontroll och tre krispiga spel väl gömt och ouppackat till julafton.
Får nästan lite dåligt samvete över att det står outnyttjat. Får man provleka med barnens julklappar?
Alltså bara för att det är du Denke så ska jag låna hem konsolen med samtliga spel och prova allt så att barnen får en fungerande julklapp![]()