• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väldigt OT vilka har förbeställt ps4?

Donkii

Boushh
2-Faktor
Xbox One kommer att medföra en massa extrakostnader för att spela online osv.. Personligen är min åsikt att Xbox aldrig varit i närheten av PS men vad som händer nu mellan PS4 och One återstår att se.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Inte roligt alls du. Du får ställa dig utanför närmaste Elgiganten/MediaMarkt vid öppning så har du det vid lansering
 

Pope

Cartier
Jag vet inte om man har blivit gammal... Men man har blivit så anti-tvspel... (jag har gillat det förut tills jag blev runt 20 år)

Nej tacka vet jag på PSX tid... - då var det roligt att spela...:)

psx-console-wcontroller.jpg

Ge dig unge man! Ut och shoppa! :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Bodén

Panerai
Bokad och bekräftad som leveransklar till Fredag. :)

Hoppas att Spelbutiken.se är lika rebelliska som vanligt och skickar ut den ett par dagar för tidigt.
 
  • Like
Reactions: par

Bodén

Panerai
Spelar inte mycket online, men The Division ser verkligen fantastiskt ut, och jag hade gärna spelat med klocknördar :D
 

Sond

Patek
Om man lägger en beställning nu, vilken nätbutik tror ni är säkrast för att få den så snabbt som möjligt? Tror ni det är möjligt till jul? Eller bör man knalla runt den 23:e och lite, hoho..?
 

Frele

Cartier
Om man lägger en beställning nu, vilken nätbutik tror ni är säkrast för att få den så snabbt som möjligt? Tror ni det är möjligt till jul? Eller bör man knalla runt den 23:e och lite, hoho..?
Jag skulle säga någon av de stora europeiska marknaderna. De har troligtvis ett större utbud av konsoler tack vare konkurrensen från Xbox/Microsoft.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Jag förbokade min i mars, men jag är osäker på om jag skall ha den.

Återkommer om jag överlåter den till någon annan.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu står ett ps4, extra handkontroll och tre krispiga spel väl gömt och ouppackat till julafton.

Får nästan lite dåligt samvete över att det står outnyttjat. Får man provleka med barnens julklappar?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Nu står ett ps4, extra handkontroll och tre krispiga spel väl gömt och ouppackat till julafton.

Får nästan lite dåligt samvete över att det står outnyttjat. Får man provleka med barnens julklappar?
Alltså bara för att det är du Denke så ska jag låna hem konsolen med samtliga spel och prova allt så att barnen får en fungerande julklapp ;)
 
  • Like
Reactions: par

Tobbe.L

Omega
Nu är PS4'an med diverse tillbehör och Sonos ljudanläggning inkopplat!, snart dags för en stor kall och en virre på det sen!(och en lördags klocka på förståss!) ;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
PS4an rev inte ned några applåder från sittläktaren, läs soffa, där chefen sitter. Får avvakta med en lättare recension till dess att man samlat tillräckligt med pluspoäng. :oops:
 

Icaras

Rolex
Jag har förbeställt men inte hämtat ut... valde inga spel :banghead: enda som verkar lite kul är Killzone då jag har de andra i serien.

Men håller med 80talisten PS1 var den goda tiden, Crash Bandicoot, Resident Evil, Silent Hill osv... :)
 
Topp