• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väldigt OT, vilken färg gör sig rs6 c7 bäst i?

Vilken färg?

  • estorilblå

    Röster: 35 50.7%
  • Misanoröd

    Röster: 9 13.0%
  • Grå

    Röster: 15 21.7%
  • Annan färg

    Röster: 2 2.9%
  • Vafan sysslar du med, köp en a6 miljöedition o köp fler klockor!

    Röster: 8 11.6%

  • Totala väljare
    69
  • Enkät stängd .
D

Deleted member 1265

Guest
En RS6a skall med anledning av sin prestanda anonymiseras. Det är mycket ballare med en diskret prestandabil som ser sober ut, än en uppmärksamhetssökande rallybil i pajasfärg. Därav är grafitgrå svaret du omedvetet vill ha! :)
Du min herre tycks vara en kännare, på allvar! :)
Det blev en röd efter denna tråd som var i min ägo i 6 månader.
Nu funderar jag på grafitgrå alt denna svarta skönhet, vad tror du? Även funderat på silver men det kanske blir för incognito?
image.jpg
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Du min herre tycks vara en kännare, på allvar! :)
Det blev en röd efter denna tråd som var i min ägo i 6 månader.
Nu funderar jag på grafitgrå alt denna svarta skönhet, vad tror du? Även funderat på silver men det kanske blir för incognito?
image.jpg
Vad heter den svarta?
Röstar även jag grafitgrå, silver känns lite trist och på något sett standard! Har det blivit nytillskott ännu?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kan bara hålla med om att grått är schysst.. men jag slår nog ett slag för den grå som inte kommit på tapeten ännu..
Daytona Grey Matte. Väldigt mycket stealth över den.. ruggigt fet.

11497081713_eb2c3373ee_b.jpg
13133300713_10cf02cfa8_c.jpg

audi-rs6-avant-c7-c631601042013120751_3.jpg

TC-Concepts-Audi-RS6-2.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kotten panthersvart tittar jag på. Inget nytillskott än, planerat om ett par veckor, köpt samma vagn dock, joolz, har för mig att det var du som inspirerade där!

Donkii fet som stryk i lackerad mattgrå, problematisk som få dock då den är tydligen
fullkomligt omöjlig att lackera om man får ngn
skada. Extra tror jag den lacken ligger på drygt 50k, rätt saftigt, men snyggt som sagt!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Kotten panthersvart tittar jag på. Inget nytillskott än, planerat om ett par veckor, köpt samma vagn dock, joolz, har för mig att det var du som inspirerade där!

Donkii fet som stryk i lackerad mattgrå, problematisk som få dock då den är tydligen
fullkomligt omöjlig att lackera om man får ngn
skada. Extra tror jag den lacken ligger på drygt 50k, rätt saftigt, men snyggt som sagt!
Härligt blev den en svart? Isf måste du ju matcha Audin med vagnen som oss! Själva är vi över med 3 dagar....jobbig väntan..
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kotten panthersvart tittar jag på. Inget nytillskott än, planerat om ett par veckor, köpt samma vagn dock, joolz, har för mig att det var du som inspirerade där!

Donkii fet som stryk i lackerad mattgrå, problematisk som få dock då den är tydligen
fullkomligt omöjlig att lackera om man får ngn
skada. Extra tror jag den lacken ligger på drygt 50k, rätt saftigt, men snyggt som sagt!


Oj fan, var det så mycket extra man fick slanta upp.. ja då är det kanske inte riktigt värt det. Här i Östersund är vi inte jätte bortskämda med fräsiga bilar.. men det rullar en S7a här med liknande lack.. kan vara folierad också iofs.. det kan ju vara ett alternativ om man vill gå åt det lite mattare hållet utan att betala multum, dessutom kommer ju original lacken vara orörd den dagen du säljer, värt en del det också :)
 

MånsT

Rolex
Vad sägs om vitt, laddad med kolfiberdetaljer? Läcker kontrast! Tror till och med att man kan välja matt vit till den nya årsmodellen :)
 

par

Patek
2-Faktor
Du min herre tycks vara en kännare, på allvar! :)
Det blev en röd efter denna tråd som var i min ägo i 6 månader.
Nu funderar jag på grafitgrå alt denna svarta skönhet, vad tror du? Även funderat på silver men det kanske blir för incognito?
image.jpg

Fantastiskt läcker


Kan bara hålla med om att grått är schysst.. men jag slår nog ett slag för den grå som inte kommit på tapeten ännu..
Daytona Grey Matte. Väldigt mycket stealth över den.. ruggigt fet.

11497081713_eb2c3373ee_b.jpg
13133300713_10cf02cfa8_c.jpg

audi-rs6-avant-c7-c631601042013120751_3.jpg

TC-Concepts-Audi-RS6-2.jpg


Daytona grå är en fantastisk färg(även med klarlack). MEN även Audi själva nästan avråder från just matta färger från fabrik och råder kunden att foliera matt snarare då de är så svårskötta.


Är man ändå o tittar på den matta vilket är Exclusive utbudet så kan du dessutom i princip välja helt valfri kulör och vara mer unik till samma peng
 
Topp