• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vänta på iPhone 17?

Putteman

Silver
Jag har inget behov utav "senaste" iPhone. Är en normalanvändare som bara vill att tekniken ska funka bra och enkelt, och där erbjuder Apple mig den enkelheten.

Jag brukar byta telefon när den antingen havererar, eller börjar kännas allmänt gammal, slö, trött batteri osv. När jag väl byter brukar jag dock köpa senaste modellen, egentligen för att jag tror på att det är vettigt då den tekniska livslängden i form utav processor osv maximeras. Så över tid tänker jag att det är trevligast och billigast helt enkelt.

MIn iPhone 12 som jag haft i typ 5 år börjar just kännas trött och trist senaste tiden, men fungerar. Funderar på att tjacka en iPhone 16. Men det är jut inte sååå många månader bort (nåja) till iPhone 17. Vet vi om det kommer nåt revolutionerade där som är värt att härda ut och vänta på? Vad säger ryktena?

Vad gissar man att nya 17 kommer kosta när den dyker upp om ca ett halvår? Tänker att det är svårgissat pga en massa politik som pågår. Men standardmodellen brukar väl ligga på ca 12K när den dyker upp eller minns jag fel? Just nu köper man en ny 16 för 10K på NetOnNet vilket känns i sammanhanget prisvärt.

Tillbaka
Topp