Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kostar en sådan? Guldtackan så klart![]()
Ungefär 56 papp!
Nån som har en DD att byta mot en tacka? Ja eller va fasen jag kan tänka mig att byta alla mot en DD i guld .![]()
10 kr på tgrVad kostar en sådan? Guldtackan så klart![]()
Du får gärna byta alla tre mot min DD, det är taget direkt
Det är fyraÖnskar att det vore första april idag. Tänkte nån skulle spotta att dom inte är äkta. Kostade 10:- st på Tgr. Det är kylskåpsmagneter.
Tur att inte allt är fake på bildenÄr min Speedy är värd sin vikt i guld ? .Speedmaster sjukan har den som synes .
![]()
Det är fyraÖnskar att det vore första april idag. Tänkte nån skulle spotta att dom inte är äkta. Kostade 10:- st på Tgr. Det är kylskåpsmagneter.
Jobbigt läge...
Hade varit jobbigt på kylskåpet.1000g tackor ska det vara. Mer praktiska att transportera (om man nu behöver det)
Översta hyllan i frysen, blir alltid kul när man ska plocka fram glassen och ser 1kg guldHade varit jobbigt på kylskåpet.
1000g tackor ska det vara. Mer praktiska att transportera (om man nu behöver det)
WOW!!!
Fast.. Borde varit en DD mellan guldtackorna. Just sayin'!![]()