Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ProviensenVilket värde?
Tror ni att klock märken som Hugo boss Tommy Hillfinger etc kommer stiga i värde?
Om du köper en på Myrorna för 50 kr och säljer på Facebook Marketplace för 200 har värdet ökat med 300 %, så ja det tror jag absolut.Tror ni att klock märken som Hugo boss Tommy Hillfinger etc kommer stiga i värde?
Bor du av en händelse i Norrköping?Tror ni att klock märken som Hugo boss Tommy Hillfinger etc kommer stiga i värde?
Eller...Räkna med att dubbla priset på 2 månader.
Så jag blev rik![]()
Ja för fan- To the MOON som Dogecoin.Tror ni att klock märken som Hugo boss Tommy Hillfinger etc kommer stiga i värde?
Kanske ändå. Dessa är ett väldigt typiskt exempel på vår tid där man betalar och tar betalt för rykte, status och association utan att riktigt tänka sig för vad man köper eller säljer mer än reklam.Tror ni att klock märken som Hugo boss Tommy Hillfinger etc kommer stiga i värde?
Eller varför inte Daniel Wellington…….Säger bara.....Michael Kors...........hamstra.![]()
Tror ni att klock märken som Hugo boss Tommy Hillfinger etc kommer stiga i värde?
Haha, du ska se att när den här tråden väl gått igång ordentligt och TS har citerat varenda en tills han är uppe i 50-poster så kommer det nog ut en eftertraktad samling på K&SDet naturliga och enkla svaret på frågan är NEJ.
Lite märkligt att regga sig på forumet för att som första inlägg ställa just den frågan.
Jag älskar klockor därför är jag med detta forumet. Men har inte många klockor av seiko eller några av dom "kända "märkena. Har hyfsad många av boss hillfinger och andra kanske mindre kända klockmärkena.Det naturliga och enkla svaret på frågan är NEJ.
Lite märkligt att regga sig på forumet för att som första inlägg ställa just den frågan.
Påminner mig om den här:Det naturliga och enkla svaret på frågan är NEJ.
Ok. Självfallet ska du vara med här i KS eftersom det är ett diskussionsforum för oss som älskar klockor och det har egentligen ingen roll vad, vilka eller hur dyra. Man lär sig hela tiden och tyvärr kan man råka ut för en del hårda törnar (svar) när man ställer de frågor som är självklara för andra. Det beror också på att det finns de som tycker det är roligt att ställa dumma frågor bara för att få igång en vild diskussion med pajkastning som resultat. Och när man misstänker en sådan trådstart så börjar gliringarna komma.Jag älskar klockor därför är jag med detta forumet. Men har inte många klockor av seiko eller några av dom "kända "märkena. Har hyfsad många av boss hillfinger och andra kanske mindre kända klockmärkena.