Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, länken är blankpolerad. Jag tycker personligen det är snyggare därför gjordes detta i samband med köpet.Är den blankpolerad?
Jag förstår. 11-13' känns som en vettig värdering.Nja, länken är blankpolerad. Jag tycker personligen det är snyggare därför gjordes detta i samband med köpet.
Ja, det är det nog. 12k blir nog ett bra annonspris.Jag förstår. 11-13' känns som en vettig värdering.
Jag förstår precis. Sålde en 2220.80 för någon månad sedan och nyligen köpte jag en väl inkörd 2531.80. Trevlig vardags/bad/fritidsklocka som tål lite tuffare tag. Samtidigt rätt nätt.Lite komiskt. Men nu när jag ser bilderna jag själv tog tidigare idag så ställer jag mig frågan varför jag skall sälja den? Men ser klockan plötsligt på ett annat sätt än när man har den på sig.
Ja, känns just nu som att jag behåller den faktiskt. Känner den är värd mer för mig än de 12k jag eventuellt skulle få för den. En av få klockor som jag tycker känns symmetriskt/proportionerligt korrekt. Vilket jag tror är anledningen till att vissa klockar tycks bestå över tid medens andra kommer och går.Jag förstår precis. Sålde en 2220.80 för någon månad sedan och nyligen köpte jag en väl inkörd 2531.80. Trevlig vardags/bad/fritidsklocka som tål lite tuffare tag. Samtidigt rätt nätt.
Ja, avvakta och känn igen om några veckor/månader. Mycket klocka för pengarna kan jag tycka.Ja, känns just nu som att jag behåller den faktiskt. Känner den är värd mer för mig än de 12k jag eventuellt skulle få för den. En av få klockor som jag tycker känns symmetriskt/proportionerligt korrekt. Vilket jag tror är anledningen till att vissa klockar tycks bestå över tid medens andra kommer och går.