deddas
Silver
Har en tissot seastar chrono på väg in! Har du något förslag på sjysst klocka?Köp något med lite roligare visare (dvs. Inte helt vanliga raka) och gärna något med lite färginslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en tissot seastar chrono på väg in! Har du något förslag på sjysst klocka?Köp något med lite roligare visare (dvs. Inte helt vanliga raka) och gärna något med lite färginslag.
Då så Svårt att hitta någon annan lika cool krono i det prisintervallet IMHO. Möjligtvis en möglig Nivada/Croton dykarkrono med pilvisare.Har en tissot seastar chrono på väg in! Har du något förslag på sjysst klocka?
Jo men en till ska jag ha!Då så Svårt att hitta någon annan lika cool krono i det prisintervallet IMHO. Möjligtvis en möglig Nivada/Croton dykarkrono med pilvisare.
Tack så mycket!
Det uppskattas!!!
Den le jouren skulle man köpt för insekter enbart... ser ut att vara ett rindt/andretti insert
Kan slå ett slag för yemas boetter, känns som en autaviaHaha jag hade siktet inställt på en Yema Daytona men den blev för dyr...
Är ju samma boetter typ, måste vara samma tillverkare.Den le jouren skulle man köpt för insekter enbart... ser ut att vara ett rindt/andretti insert
Kan slå ett slag för yemas boetter, känns som en autavia
Ja fast även om bezels är interchangeable med autaviorna så skiljer sig insertsen mellan de. Insertet du visade på bilden ser väldigt lik rindt/andretti autaviors inserts...undrar om inte det är ett heuer insert helt enkelt...Är ju samma boetter typ, måste vara samma tillverkare.
Håller inte så bra koll på dem men vissa har vridringar som verkligen ser likadana ut som Heuers. Även boettlock är lita om jag inte missminner mig. Men du kan så klart ha rätt, har inte lagt så mycket energi på det.Ja fast även om bezels är interchangeable med autaviorna så skiljer sig insertsen mellan de. Insertet du visade på bilden ser väldigt lik rindt/andretti autaviors inserts...undrar om inte det är ett heuer insert helt enkelt...