• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Värt att rusta upp en Rolex DJ?

det kan ju vara så att allt inte prioriterar att ta bilder och lägga upp till allmän beskådan?

för min del var jag främst intresserad över huruvida det är ekonomiskt försvarbart att kosta på en så pass gammal klocka flera tusenlappar, trots allt så betalade jag ju inte en stor summa pengar för den (även med inflation inräknad)

men att köpa krona och länkbit ny från ad är inte helt aktuellt, om det går att hitta äkta till lägre pris

det kan ju vara så att allt inte prioriterar att ta bilder och lägga upp till allmän beskådan?

för min del var jag främst intresserad över huruvida det är ekonomiskt försvarbart att kosta på en så pass gammal klocka flera tusenlappar, trots allt så betalade jag ju inte en stor summa pengar för den (även med inflation inräknad)

men att köpa krona och länkbit ny från ad är inte helt aktuellt, om det går att hitta äkta till lägre pris
Att bjuda på lite bilder är väl inte ett orimligt önskemål? På köper får du ju forumets närmat outtömliga kunskap, tips mm

Efter service lär den vara värd i alla fall 20-25000kr, om det är värt att lägga några 1000 på att få den att du la som den ska kan ju bara du bedöma.

Efter service lär den vara värd i alla fall 20-25000kr, om det är värt att lägga några 1000 på att få den att du la som den ska kan ju bara du bedöma.
ja den skall ju stanna i min ägo, men vore trevligt om den höll tiden lite bättre
tror det är 24 timmars reserv på gångtid på datejust från dessa årtal?

däremot kanske inte byte av krona + länk gör så mycket på det personliga planet, men mer ekonomiskt värde?

Tillbaka
Topp