Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan detta varit den längsta GTGn någonsin i KS-historia? Över 12 timmar.
Skönt att ni "ungtuppar" orkar hålla KSfanan högt när vi åldermän måste dra oss hemåt!
Kanonkul att träffa Er allihop och en stor eloge till arrangörerna!
Vi ses igen![]()
Det blev det! Men ingen Nikka. Hjälpte frun med rödvinet och så blev det en konjagare.Det är inte lätt att bli gammal, men vi har vår rutin RicVinblev det en sängfösare?
Hör av dig när du är nere i söder nästa gång..Det blev det! Men ingen Nikka. Hjälpte frun med rödvinet och så blev det en konjagare.
Jag föll för denna. Fick mig i tankarna om att bli OWG. Gentlemanna-rollen i mina ögon.
Klart du ska ha en Explorer!![]()
Jag föll för denna. Fick mig i tankarna om att bli OWG. Gentlemanna-rollen i mina ögon.
![]()
Jag har hört att just DEN klockan är extra fin.
![]()
Självklart!Hör av dig när du är nere i söder nästa gång..![]()
Som medarrangör vill även jag rikta ett stort tack till alla medverkande. Hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll som också övergick i natt för denne gamle man. Detta betalar jag dyrt för idag genom ett antal krämpor. Måste nog inse att jag inte är 25 utan faktiskt det dubbla.
Är det för att Skavlan är förra ägaren?![]()
...Det måste ju betyda ngt..![]()
PO chronon är onekligen mäktigDD i all ära... jag gillar att top 3 i bildsviten i alla fall är mina.Det måste ju betyda ngt..![]()
Ja, att ni har lika taskig smak när det gäller klockor, du och the quiet man?![]()
Ja, att ni har lika taskig smak när det gäller klockor, du och the quiet man?![]()
Därför måste du lidit alla helvetes kval inklämd mellan dessa herrar och deras djävla klockor![]()
Det blev det! Men ingen Nikka. Hjälpte frun med rödvinet och så blev det en konjagare.