• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vågar jag..?

Jaha, har letat ett tag nu efter en Explorer tvåa med svart tavla ref 216570. Såklart så gick det några här på KS precis innan jag fick upp ögonen för just denna modell, och efter det så har det varit tämligen dåligt med Explorers ute. Nu har jag hittat en till bra pris i Italien via chrono24, frågan är bara som vanligt om man vågar skicka iväg en större del av sitt sparade klockkapital till ett land med tvivelaktigt rykte, en mer tvivelaktig postgång och en lätt korrupt regering!?
Vad säger ni är det bara att köra? Säljaren verkar vara betrodd iaf. vet inte hur jag kan kolla upp dem på ett bra sätt så jag är tacksam för svar.
Lättast hade ju såklart varit att någon av er släpper på sin Explorer till mig så slipper jag krångla med detta :D
klockan finns här: http://www.chrono24.se/rolex/explor...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Tack för ordet och ha en trevlig midsommar!
 
Så klart! Kvittot håller jag för mig själv
image.jpg
 

Maro

Audemars
Bra gjort, känns som att det alltid är en liten risk att skicka och då även från andra länder än just Italien.
 

Rivalen

Rolex
En redig klocka, mycket som jag gillar på den - visarna och GMT mm. Stort grattis och kul att du köpte av svensk AD!
 
Topp