• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Vacheron Constantin Overseas Chronograph.

jallmar

Omega
Pris
85000
Returpolicy
Ingen retur efter köp
Bilder Skickat
  1. Ja
NYTT PRIS!! En sista chans att få ha Världens äldsta klockmärke på armen. En av de 5. Det kanske är dags nu? Jag har egentligen inget behov av att sälja den men har sett sååå många andra jag inte haft på armen efter ha surfat runt här. Jag har köpt den här ny. Här i Stockholm på Nymans Ur. Referensen är 49140/423A-8790. Den kommer från Piguet 1185 och man har bland annat för att göra det eget satt dit en solid guldrotor. Tavlan är i silver och flera lager. Den bör man kolla, njuta och kika på med en bra lupp. Låset har tre separata låsanordningar och det är en av de få, så vitt jag vet, som har det. Armbandet består för övrigt av ca 220 delar där varje länk är fasad. Jag skickar med en liten film som visar det. . Klockorna eller iallafall Koreografen började säljas 2000-12-15 i världen och jag fick den första i Norden. Kuriosa kan vara att Nicholas Cage fick den första i Staterna. Så Generation 1 som den ibland kallas. Gjort all service enligt konsten alla regler och den sista här i våras 2019. Den är aldrig polerad så den har klassiska hairlines och sånt som kommer med tiden men en fantastisk klocka. Jag kan såklart skicka fler bilder men via pm. Säljes f2f i centrala Stockholm. Använder den sällan så jag måste hämta ut den inför försäljning. Och sorry för bumpen men så många som mailar och frågar bra frågor så jag vill förtydliga lite. Jag vill ha 95 vid byte. Kolla gärna C24 och jämför. Se till att att det är fullset och service. Då hamnar man på över 100 med silvertavla.
Och tack KS för jag får en sån fin chans att sälja en av mina klockor här




85B23048-AB66-4738-A375-B6AABD4EF60C.jpeg

BB0D0F68-5548-4B77-B745-AD0306DCE9F7.jpeg
42F3A7E5-F2F7-4E91-ADEB-9ED37FA760B1.jpeg
7A9B055A-0F1B-4E64-AAEB-4F2D77B3C836.jpeg


 
Senast ändrad:
Topp