Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var ju sinnessjukt fin! Är det en väldigt bra bild, eller är den så bra?
Vilken härlig sleeper!Ja det är en bild på tavlan i ”rätt” ljus. Här är en bild på tavlan i dunkel belysning.
![]()
Snyggt. Dina?![]()
Multicolouring med nordisk inspiration?
du har fått ett nytt alternativSka man räkna silver som vitt eller grått?
ja, Rolex skiljer till och med på färgerna "stål" och "silver", då de har urtavlor som är stål- och silver-färgade.Rolex skiljer i vart fall mellan vit och silver.
Hade du sagt vit förra veckan?Svart all the way![]()
Ha ha, kanske det, jag är en notorisk flippare och här handlade det om en bra deal, på den sista, men nu är f-n både cash och inbyten slut, i princip owg nu, tycker Royal oak har den snyggaste tavlan oavsett färg, men tycker det händer för lite, lite trist med vanliga oak tavlor, tycker dual time tavlan är mkt snygg, svart el blå för den delen , mvh watchieHade du sagt vit förra veckan?Grattis till nya. Mycket fin!
Sorry glömde, tack så mkt, mkt nöjd förutom fword spännet som jag ej är kompis med samt Quick set på datumet är knepigt, el snarare jobbigt att hanteraHa ha, kanske det, jag är en notorisk flippare och här handlade det om en bra deal, på den sista, men nu är f-n både cash och inbyten slut, i princip owg nu, tycker Royal oak har den snyggaste tavlan oavsett färg, men tycker det händer för lite, lite trist med vanliga oak tavlor, tycker dual time tavlan är mkt snygg, svart el blå för den delen , mvh watchie
Är väl skit samma om du använder den så mycket att den aldrig får stanna...Quick set på datumet är knepigt, el snarare jobbigt att hantera
Så är det, då jag nästan är owg nu, å andra sidan så är det kul att pilla oxå......Är väl skit samma om du använder den så mycket att den aldrig får stanna...
Nog för att det är kul med klockor men att ställa om datumet för att det är kul att pilla platsar nästan i "Du vet att att du är klocknörd när..."-tråden.Så är det, då jag nästan är owg nu, å andra sidan så är det kul att pilla oxå......
Det är fräscht och ett safe card om inte annat!Tycker att vit urtavla oftast är det snyggaste alternativet!