• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vackraste färgen på en urtavla?

Vackraste färgen på en urtavla?

• röd

• orange

• gul

• grön

• turkos

• blå

• violett

• rosa

• brun

• vit

• grå

• svart

• champange

• sten

• meteorit

• kräm

• emaljmålat konstverk

• silver

• guld

• brons

• metall med skiftande färg pga ingående ämnen och eller tillverkningsprocess

Resultatet är endast synligt efter enkät.
02BE7FFC-F41B-4BA1-983D-6B0817BBC11A.jpeg
71F00921-4089-4274-B202-CCFD3C60A986.jpeg
2D644985-604C-4E8A-BA16-92475877A84E.jpeg

Omöjlig fråga att svara på, jag är en sucker för diskret sunburst och roliga strukturer.

Ser gärna tavlor med lite mera ögonfångande färger som får klockan att sticka ut men ändå ge ett sofistikerat utseende. Extra svag för gula eller gröna sunburst tavlor.

Gillar blått men röstar svart. Mest för att den färgen är behagligast att vila ögonen på i längden, i alla fall för mig. Nästa klocka blir en med svart urtavla!:blackalien:

Hade du sagt vit förra veckan? ;) Grattis till nya. Mycket fin!
Ha ha, kanske det, jag är en notorisk flippare och här handlade det om en bra deal, på den sista, men nu är f-n både cash och inbyten slut, i princip owg nu, tycker Royal oak har den snyggaste tavlan oavsett färg, men tycker det händer för lite, lite trist med vanliga oak tavlor, tycker dual time tavlan är mkt snygg, svart el blå för den delen , mvh watchie

Ha ha, kanske det, jag är en notorisk flippare och här handlade det om en bra deal, på den sista, men nu är f-n både cash och inbyten slut, i princip owg nu, tycker Royal oak har den snyggaste tavlan oavsett färg, men tycker det händer för lite, lite trist med vanliga oak tavlor, tycker dual time tavlan är mkt snygg, svart el blå för den delen , mvh watchie
Sorry glömde, tack så mkt, mkt nöjd förutom fword spännet som jag ej är kompis med samt Quick set på datumet är knepigt, el snarare jobbigt att hantera

Tillbaka
Topp