Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
klockan som helhet var lite för dressad för mig men tavlan är magisk.
Ouch där prickar du typ mina tre favorit GS. Idag enbart 1 i ägorna... möms!Bra trådbump...
Lite mer GS utanför Kobra
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra trådbump...
Lite mer GS utanför Kobra
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack
Sedan dess har en till ganska schysst tavla tillkommit - den klassiska osb-tavlan
![]()
Tack
Sedan dess har en till ganska schysst tavla tillkommit - den klassiska osb-tavlan
![]()
Magisk i just den vinkeln - snyggt med OSB som bakgrund!Tack
![]()
Hur känns denna att bära till vardags? Är den ett snäpp för dressing om man inte bär skjorta/kavaj?Utgår från att denna inte publicerats i denna tråd. Är inne i en Cartier-förälskelseperiod för tillfället.
![]()
Bild från swisswatches-magazine.com
Jag äger inte klockan tyvärr. Den står dock högst upp på frugans önskelista.Hur känns denna att bära till vardags? Är den ett snäpp för dressing om man inte bär skjorta/kavaj?
Du har ingen sida vid sida bild på denna och speedy? Känns som de delar en hel del känsla även om de är ganska olika? Eller är jag ute och cyklar?