• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är det för "google ads" som kommer upp längst ned på sidan ibland köp&sälj annonserna

JohnDoe

Rolex
Såg att det börjat dyka upp banners längst ned inne på köp o sälj när man är inne på en annons. Det är allt från gummistövlar till investeringerbjudande (skumt). Är det dags för en ny "fråga medlemmarna om pengar runda" kanske. Jag lägger gärna en slant för att slippa dylika annonser som har noll med klockor att göra.
IMG_2369.JPG
IMG_2370.JPG
IMG_2371.JPG
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
I sak så stör det mig inte, inte då det ligger längst ned.
Men, jag håller med om att det skulle kännas helt ok att pröjsa en slant i stället.
Å andra sidan, det är säkert så pass mycket trafik här från ickemedlemmar att det är dags för "dem" att bidra (med sin besöksstatistik alltså).
 

JohnDoe

Rolex
På mobilen blir det en rejäl blaffa som täcker halva skärmen när man kommer längst ned på annonsen. Inte så diskret.
 
Topp