• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är detta för klocka?

Tickers

Omega
God morgon vänner!
Har en liten fråga gällandes en klocka som jag försöker identifiera. Jag känner inte riktigt igen de där feta punkterna på bezeln, f.ö liknar det ju en submariner... någon med bättre koll? Ursäkta för dålig bild!

EE5C1E32-3DDD-42DF-8DDD-3200FA044B9D.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet, ber om ursäkt för detta som sagt! Bilden är tagen (inzoomat) av en vän på en flygplats i Spanien, han såg klockan och ville få den identifierad då den inte riktigt såg ut som en sub!
OK, hajar. Det finns ju hur många Sub-homager som helst, blir nog svårt att hitta vilken av dem det är.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tycker också det ser ut som siffror på bezeln. Alldeles oavsett så ska den likna en sub så om polaren tyckte den den är snygg så finns det original och hommager i överflöd.
 
D

Deleted member 11690

Guest
Tycker också det set ut som siffror på bezeln! Sen om det är en sub lr en homage vetefan :D
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Men tittar man noga skulle det faktiskt kunna vara siffror. Sa din vän att det inte var siffror på bezeln?
 
Topp