• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är detta för skapelse?

Ministern

Founder
2-Faktor
T.rex skrev:
Spencer66 skrev:
T.rex skrev:
Mogen diskussion.....

Huruvida diskussionen är mogen eller ej kan du svårligen avgöra. Mig veterligen är du ny här och har troligen inte en aning om Davvans och min personliga relation.. Innan du klämmer ur dig en sådan kommentar bör du nog ta reda på alla fakta..


Har svårt att se vad diskussionen tillför forumet ?

Ursäkta men är det du som avgör vad som tillför forumet något? Det finns extremt mycket här som jag inte anser tillför forumet något, tex din kommentar. Detta innebär dock inte att jag sätter mig på höga hästar och påstår att du inte har rätt att posta dina inlägg. Personligen så upplever jag inte att du tillför mycket men anser du har rätt att posta det du vill..
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor

Bilagor

  • MichealJacksonPopcorn.gif
    MichealJacksonPopcorn.gif
    567.7 KB · Visningar: 165

Zed

Swissera
Professional Dealer
Skicka in skräpet till Rolex för destruktion. En SDDS åt skogen. :roll:
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Gillar orginalet bättre. Tanken med att modda borde vara att förbättra, inte försämra.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Det var ingen höjdare. Jag har dock inget principiellt mot modföretagen, även om resultaten oftare än sällan är sådär.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Då det finns folk som gillar Rolex, är det väll ingen omöjlighet att folk gillar denna :)

Tycka vad man tycka vill, skönt folk gillar olika.
 

meo_swe

Audemars
Vissa mod gillar jag skarp. T.ex. kan det vara stört snyggt att ta bort kronskyddet. Men detta blir ett nej från mig. ser jävligt plottrigt och "orolex" ut imo...
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Det blir diss på den här. Den är too much!

Dock finns det några riktigt läckra DLC Rollar, är riktigt kär i denna:
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Känner mest för att citera Walt Whitman...

"I have nothing to do with this system... not even enough to oppose myself to it..."

Inte så intressant, men inte direkt frånstötande, varken kass el klass...
 
Topp