Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade klockan och tog bilder, har låda och klocka men tyvärr inget annat
![]()
![]()
Rimligt pris på denna?
145.024 med Chronostop mocka armband no. 27 i original etui. Tipstypisk inskription med initialer och datum på boettlocket.
Det vore trevligt. Fler åsikter?Snäppet över 30k borde vara rimligt.
Det vore trevligt. Fler åsikter?
Cartier Tank Vermeil.
Guldpläterad kvarts typ 80-tal.
Ok skick.
Vad är marknadsvärdet?![]()
Super-fakeÄkta eller fake.? Jag har inte hållit i den än så jag vet inte vad den väger. Jag funderar lite över att länken inte finns - kanske såld av ägaren. Arvegods verkar det som.![]()
Tack - det var ungefär vad jag trodde. /PSuper-fake
Jämför dagskivan på en du vet är äkta så ser du hur fake denna ärÄkta eller fake.? Jag har inte hållit i den än så jag vet inte vad den väger. Jag funderar lite över att länken inte finns - kanske såld av ägaren. Arvegods verkar det som.![]()
Dåliga tider nu för klockor. Mitt tips är att får du 50 + minus några tusen. Jag släppte två Rolex - en Batman och en Hulk med +10 - Det får jag vara nöjd med. Jag har en arbetsdinka - 2025:a speedmaster - saphir - max 65 för den. Så är det nu. Mvh/P
Eller sälja med + o casha något nytt. Nu sålde jag mina två när jag kom hem från Indien i februari. Hade jag sålt de nu hade det säkerligen blivit - 20- 40 minus. Jag får vara nöjd med mina två Omegor. Bara kämpa på. /PBäst är alltid att behålla. Då har man hela värdet kvar.
Eller sälja med + o casha något nytt. Nu sålde jag mina två när jag kom hem från Indien i februari. Hade jag sålt de nu hade det säkerligen blivit - 20- 40 minuskiJag får vara nöjd med mina två Omegor. Bara kämpa på. /PBäst är alltid att behålla. Då har man hela värdet kvar.
Jag tänkte ytterligare en gång. "Bättre att behålla". Tja - En vit Daytona vände på 500 000 - typ vid Pandemin. Det är ju så det är - upp o ner. Det hade varit bättre att släppa en sådan för 350-380 än att ha en sådan kvar. Ta förlusten o köp en likadanBäst är alltid att behålla. Då har man hela värdet kvar.
Är det pengar man jagar så finns det bättre investeringsmodeller.Eller sälja med + o casha något nytt. Nu sålde jag mina två när jag kom hem från Indien i februari. Hade jag sålt de nu hade det säkerligen blivit - 20- 40 minuskiJag får vara nöjd med mina två Omegor. Bara kämpa på. /P
Jag tänkte ytterligare en gång. "Bättre att behålla". Tja - En vit Daytona vände på 500 000 - typ vid Pandemin. Det är ju så det är - upp o ner. Det hade varit bättre att släppa en sådan för 350-380 än att ha en sådan kvar. Ta förlusten o köp en likadan![]()
Men klart tråkigare än något trevligt fysiskt föremål man faktiskt gillar och kan använda.Är det pengar man jagar så finns det bättre investeringsmodeller.
Men klart tråkigare än något trevligt fysiskt föremål man faktiskt gillar och kan använda.
Å andra sidan,med ditt sätt behöver man inte bry sig nämnvärt om andrahandsvärdet på de prylar man samlar på sig.
Pengar rullar in ändå