• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad önskar ni er i julklapp som är klockrelaterat?

FilipF

Vacheron
2-Faktor
ÅÅÅH NU ÄR DET JUL IGEN OCH NU ÄR DER JUL IGEN OCH JULEV VARAR ÄN TILL PÅSKA!!...

Julen står för dörren med jag har ännu inte sett en tråd om vad folk önskar sig för klockrelaterade saker i julklapp.

Absolut skulle en Rolex under granen vara otroligt trevligt, men jag tror inte min fru kommer köpa det till mig. Men man kan ju hoppas :)

Jag önskar mig i alla fall en trevlig låda att förvara mina skönheter i
Kanske en omgjord cigarrlåda? Vem vet..

Vad önskar ni er?! Släng gärna upp bilder!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
En önskning är en önskning, ergo behöver den ej vara verklighetsförankrad. Här är min !

image.jpg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Väntar på en sån här från tomten :)

bergeronsbtB.jpg


Frugan visste dock inte hur hon skulle köpa den på internetz (eller ens vad den är till för...) så grovjobbet fick man göra själv! Det är ändå tanken som räknas... :D
Känner igen det där. Kommer få boken "1001 armbandsur" av min fru. Jag fick dock köpa den själv här på forumet med får den av henne ;)
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Känner igen det där. Kommer få boken "1001 armbandsur" av min fru. Jag fick dock köpa den själv här på forumet med får den av henne ;)
Haha, lustigt du nämner just den boken! Den fick jag förra året i julklapp... :D Hela släkten vet ju att jag har en osund fascination för klockor, blir lätt att göra julklapp/födelsedagsinköp då!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Ett brunt racingläder vore trevligt, men ytterst tveksam att det ligger under granen eller i ett paket under morgondagen (då en fyller år). Men stod på den skrala önskelistan iaf :rolleyes:
 

Edin

Panerai
Allra överst på listan står det just nu en Bmw 1M och en NOS GMT Master II 16710-3186 då det just är en önskelista. Annars önskar jag mig en fiberpenna som jag nästan är 100 på att tomten kommer att komma med.

Usless information: De sovjetiska kosmonauterna löste problemet med penna i rymden genom att använda blyerts.

Känns ju lika B som Sovjetunionen.. ;)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Inte önskat mig något klockrelaterat alls faktiskt! Det lär man ju få ångra få julafton. :(

Men jag får kanske något annat trevligt istället? :)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Ingen idé att önska sig något klockrelaterat från någon annan som inte har koll så jag får nog nöja mig med min Speedy som jag köpte i helgen samt att det förhoppningsvis dimper ner några armband till den från @Singular i brevlådan idag. :)
 
Topp