Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på Shearer. Min idol från barnsben inom fotbollen och anledningen till att man började hålla på Newcastle.Nu bytt till egna husguden, "och det var bättre förr" även om det går bra nu (nåväl är ju Colaligan...).
+1 på Shearer. Min idol från barnsben inom fotbollen och anledningen till att man började hålla på Newcastle.
Lycka till med att övertyga minstingen så tror vi på nystart i högsta ligan nästa säsong. Ha en riktigt trevlig helgSamma här, dock började jag hålla på nufc när jag såg en tv-match mellan dem och man utd för 20år sedan (typ) och valde då ett av lagen. Verkar va tradition i familjen hålla på jojolag, far min hejar på coventry hehe
Fru plus barn blir nog dock LiverpoolareHoppas iof få minstingen att inse newcastles storhet (samt någon dela all jävla sorg med
). Men med benitez så ser det ju ok ut igen just nu
![]()
Är det någon som vet vilken figur jag har som avatar ?
Bättre upp !Kan det vara nån mupp kanske?
Jag jobbade på Pååls (numera Pågens) i flera år och gifflarna är en höjdare när dom är färska och kommer på bandet men dom åldras på ett oöverträffat sätt, så fort dom hamnar i påsen blir dom torra och tråkiga.Pågens gifflar är goda
Jag gillar också när du kör bil.Jag gillar att köra bil.
![]()
Premium med dubbla krockkuddar.Jag gillar att köra bil.
![]()