Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh fy fan vad gott.Ser till att jag får i mig av hela kostcirkeln.
Ser till att jag får i mig av hela kostcirkeln.
Tror det är mer en liveupplevelse. Vi får väl gtga snart.
Ser till att jag får i mig av hela kostcirkeln.
Ekbacken levererar
Haha!! Ja. Och snart är bra. Idag dock.. Nä. Jag ska hem och mysa med "my new precious".Har du köpt en till, alltså?!?
Mer än gärna en GTG! Måste hitta en anledning/tillfälle för flera GTG'er lokalt.
Nå´n fredag e.m. i Linköping kanske. Lika långt för båda att ta pendeln...
En AW med lite löst Östgötafolk. Helt o-pretto & bara några timmar. Hmmm... Hur ser det ut idag?
120:- på motsvarande salong i HBG med eller utan kvitto, vad får du betala?
Har bara hår så det räcker i en halvtimme.En hundring utan kvitto. Brukar dock dricksa en hundring extra för det känns för jävligt att bli klippt i en timme och pröjsa hundra spänn.
Spanar in körsbärsträden i kungsan.
Jag mördar just nu ett körsbärsträd, det är roligare!
Haha! Ja, det är ju ett alternativ. Kanske kan vänta tills efter att det blommat?
Synd på priserna bara....[emoji16]Kollar klockor i Burlington Arcade. Herrejävlar....