• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Den här börjar allt oftare sitta på armen.
P4240405 (2).JPG
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Glider lite i Stockholmskvällen. Såg just en tjej som monterade sin mobil på en selfiepinne och brände av några bilder ivrigt trutande med läpparna... höll på att garva ihjäl mig... jag nöjer mig i alla fall med en bild på min Tudor... :):):)

VxqaOhi.jpg
Jag läste precis ett inlägg på egosnack.se i tråden "Dagens selfie" om en tjej som fotade sig i Stockholm. Hon såg en kille som verkade posera med armbandsuret och sedan tog ett kort på enbart klockan. Hon höll på att garva ihjäl sig...

Det kanske var hon du såg ;)
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag läste precis ett inlägg på egosnack.se i tråden "Dagens selfie" om en tjej som fotade sig i Stockholm. Hon såg en kille som verkade posera med armbandsuret och sedan tog ett kort på enbart klockan. Hon höll på att garva ihjäl sig...

Det kanske var hon du såg ;)
Ha, ha du skulle ha sett henne! :)
 
Topp