Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ref 79190 med glossy dialSnygg! Vad är det för ref? Är det standard blå tavla eller något du kompletterat med i efterhand?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Hon som målar sen eller?
Ge henne en guldRolle så löser det sig nog.Jag skall framföra det med hänvisning från dig ssl! Men jag tycker det låter som en mycket bra idé i vilket fall som helst...
Skratta bäst som skrattar sist!
Fan! Los Tantos satte mig på jobb! Är du ute och åker idag Målarn så är du välkommen på en kopp kaffe
Lite förjobb innan huset skall målas om!
Äh vafan, postar denna klocka för tredje gången idag. Nu med grill i bakgrunden
![]()
Dagens/dagens grill/ställ ner ditt glas... Men tack för påminnelsen, hinner nog posta den i dagens vintage än idagDagens/dagens vintage/dagens grill?
skickat via mobilen och Tapatalk
När jag tvättar hustruns klocka ber jag henne ha den på sig när vi duschar tillsammans.Tvättat kvinnans klocka![]()
God smak sitter tydligen i modersmjölken.Det är något med kattungar alltså.
![]()
God smak sitter tydligen i modersmjölken.