• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Svenskaspel är skyldiga mig en, efter 30 års stryktips, fn skulle spart de pengarna istället och cashat en nu
Hmm, svårt läge. Sluta och börja spara (mera), eller köra vidare...
Jag hade nog ökad sparandet och kört på ;)
Eller detta är ”dagens tips” : Lika mycket pengar som du spelar för lägger du på ett klockkonto. Då blir du inte lottlös i alla fall.:happyhappy:

God Jul @donpasta hoppas du fått en bra dag!! :)
Tack nja fick några samtal från vänner och släkt som firade julafton med sina familjer men som ändå tog tid att ringa mig. Det var min julklapp i år. Att det fanns folk som tänkte på en. Även några bröder här inne skickade hälsningar till en idag. Tack till dem och dig för hälsningen.

Tar en bättre bild på julklockan

0C294788-F598-4F19-BA74-52AD366C50BA.jpeg

Tack nja fick några samtal från vänner och släkt som firade julafton med sina familjer men som ändå tog tid att ringa mig. Det var min julklapp i år. Att det fanns folk som tänkte på en. Även några bröder här inne skickade hälsningar till en idag. Tack till dem och dig för hälsningen.
Bra att belysa detta!!
Är nog många som delar ditt julfirande, vissa väljer det andra inte.
Modigt av dig att skriva om det!!
Det får en att tänkta till lite själv med sitt eget julfirande med familj och släkt som man lätt tar lite för givet.
Det minsta man kan göra är att visa sin medmänsklighet :)

Känns tokfel att trycka gilla men underförstått är det en tanke och en önskan att du haft en så god jul som möjligt!:)allt väl!

Bra att belysa detta!!
Är nog många som delar ditt julfirande, vissa väljer det andra inte.
Modigt av dig att skriva om det!!
Det får en att tänkta till lite själv med sitt eget julfirande med familj och släkt som man lätt tar lite för givet.
Det minsta man kan göra är att visa sin medmänsklighet :)

Ja vi är rätt många som tyvärr får fira själv varje år. Tyvärr av olika anledningar men bara ett samtal eller en pm här inne betyder mycket för den personen som får det. Tack igen och god jul alla KS folk!

God fortsättning på er! Det må vara juldagen, men skivtipset måste ut. Får dock bli i extrem kortform den här gången ... ;)

Derek and the Dominoes - Live at the Fillmore (1994)

För att backa upp framgångarna med studioskivan Layla and Other Assorted Love Songs (1970) åkte Eric Clapton på turné. Dagens skivtips är inspelad oktober 1970 under två konserter i Fillmore East, New York, och gavs ursprungligen ut under titeln In Concert (1973). Här i remastrad och utökad version, vilket enligt mig gör den till Claptons bästa liveskiva ... :happyhappy:

IWC I 2018-12-25 (CD).jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp