• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Morgonens klocka är satt på laddning. Mot sängen och glo på någon meningslös serie.
D1125B97-49AA-418A-A314-29AE1FFCC3F0.jpeg
 

donpasta

Rolex
Ha!
Fördelen med regn är att det oftast inte behöver hjälp för att flyttas, jmf snö!
Tål att tänkas på det, du!
Seriöst då kan jag nog ordna småviltsjakt på skidor, röding på pimpel (lagligt utan fiskekort) samt skidor på längden och tvären!

Stor risk att ni får en snart 46 årig inneboende som aldrig lämnar er :) låter som en drömsemester!!!

Flytta till Island gubbar :)

Dit vill jag gärna åka!! hade en gammal jobbar kompis i malmö som kom från island. Fan får kolla om de har jobb där till mig:angel:
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Stor risk att ni får en snart 46 årig inneboende som aldrig lämnar er :) låter som en drömsemester!!!



Dit vill jag gärna åka!! hade en gammal jobbar kompis i malmö som kom från island. Fan får kolla om de har jobb där till mig:angel:
Jobb finns det, i princip ingen arbetslöshet här. Samhället är långtifrån så polariserat som Sverige har blivit.
 
Topp