Blev té istället, förnuftet vann över känslaRöstar på söndagsöl, man gör vad man kan för att stå ut![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev té istället, förnuftet vann över känslaRöstar på söndagsöl, man gör vad man kan för att stå ut![]()
Trevligt.
Misstänker att det bara är snö i backen.![]()
Trevligt.
Misstänker att det bara är snö i backen.![]()
Mkt, mkt vackerKaffedags.
![]()
No brainerSöndags kvarg eller inte, det är en no brainer
![]()
You got it covered bro...No brainer
Skidresa på gångÖl och Jäger![]()
![]()
Det var riktigt bra!!3.5h padel. 1.5h gym. Trött idag
![]()
Blev lite tokigt. Kanske inte optimalt men när dagen börjar med Padel 07-09 så kan allt händaDet var riktigt bra!!
Jag körde 1 timme gym och jag är helt slut! Kan ana Lite hur du känner dig...
Vad är paddel?3.5h padel. 1.5h gym. Trött idag
![]()
Jag gillar vad jag ser, lär inte vara tillgängligt för bönderna dock (där jag bor dricks det sprit ur dunk, vilket lämnar övriga sofistikerade aktiviteter där hän)
Kolla matchi.se skriv in din stad och Padel så kommer säkert en del arenor upp i närhetenJag gillar vad jag ser, lär inte vara tillgängligt för bönderna dock (där jag bor dricks det sprit ur dunk, vilket lämnar övriga sofistikerade aktiviteter där hän)
Ska forska i detta![]()
Visst är dom mysiga, det tar för lång tid att hälla över på flaska...Jag gillar vad jag ser, lär inte vara tillgängligt för bönderna dock (där jag bor dricks det sprit ur dunk, vilket lämnar övriga sofistikerade aktiviteter där hän)
Ska forska i detta![]()
Inte utan att man tänker på den boken varje morgonTunnelseende,
![]()