• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ingen rast och ingen ro @jabla, varken för dig eller mig. Något från dom omfattande W-hyllorna i morgon och det blir varken Wizex eller Östen Warnerbring ... ;)
IWC A 2019-01-14 (CD'n).jpeg

Kom ett paket med posten i dag, är det Frankeringstein som skickat?
8F908C2E-D1CD-4DFD-9200-60B52AEC5D5F.jpeg

Nej, det är @curler2 som skickat, inte en, utan två upplyftande presenter i vintermörkret! Tre presenter om man räknar ordentligt!
Tack, det här värmde! :heart:
659964FC-A289-489C-A0CE-8601C74DF351.jpeg
96A9BF57-D817-48AA-B231-83DD252A7BF0.jpeg
FB2347BA-FBA8-4FB1-9DDC-89EC750A4E91.jpeg
96AEBF93-2CE1-4373-97EC-01F2258D679A.jpeg
PostNord levererar, snabbt och säkert! :)
Tyckte både du och hustrun kunde behöva överraskas lite. Jag fick ju själv lite överraskningsgrejer av dig före jul så det är roligt att få passa tillbaka. Jag hade ju turen att få ett antal utlottade transportfodral av @Leben för en tid sedan och jag delar gärna med mig när jag kan.

Tyckte både du och hustrun kunde behöva överraskas lite. Jag fick ju själv lite överraskningsgrejer av dig före jul så det är roligt att få passa tillbaka. Jag hade ju turen att få ett antal utlottade transportfodral av @Leben för en tid sedan och jag delar gärna med mig när jag kan.
Fin gest!vad jag tycker om ks andan!:)

Tack!
Bägge gåvorna blev mycket uppskattade! :)

Även nyckelringen välkomnades, frugan samlar på dem! :)
image.jpg

Tillbaka
Topp