Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart har vi sommaren här med 35 gradig värme, torka och mygginvasionen från helvetetStår och njuter av klockan!
Ska snart ta hand om frugan som har däckat av en dunderförkylning, måste kallas VAF,eller?![]()
![]()
Ja, bilden togs medan solen sken, nu börjar det mulna på...
Kommer garanterat att snöavisst ja, så här ska det vara
![]()
Står och njuter av klockan!
Ska snart ta hand om frugan som har däckat av en dunderförkylning, måste kallas VAF,eller?![]()
![]()
Ja, bilden togs medan solen sken, nu börjar det mulna på...
Kommer garanterat att snöavisst ja, så här ska det vara
![]()
Fan vad najs! Vad blir det??Sitter på Nymans och ska äntligen bli med klocka igen efter att varit utan i 4 dagar
![]()
Inte att förglömma skogsbränder!Snart har vi sommaren här med 35 gradig värme, torka och mygginvasionen från helvetet![]()
Livets goda!Äter tunnbrödsrulle med sallad, brieost och fikonmarmelad.
![]()
Grym S&S, vet du om den har skruvad krona eller inte? Älskar tavlanMitten av januari, kanske årets lugnaste månad![]()
Inte skruvad krona, men specad till 100mGrym S&S, vet du om den har skruvad krona eller inte? Älskar tavlan
Ingen skruvad krona men WR 100.Grym S&S, vet du om den har skruvad krona eller inte? Älskar tavlan
Inte skruvad krona, men specad till 100m![]()
TackIngen skruvad krona men WR 100.
Trevlig utsikten gammal stations byggnad mitt inne i stan om jag kommer ihåg rättsnart blir det nya fönster utsikts bilder när flyttlasset går på torsdag kl10!!!
Trevlig utsikt
Skönt att flytten är på g nu![]()
= 3600 kr/mån extra till klock kontotJa allt är ner packat och bara det att jag går ifrån 6400kr/mån i hyra till 2800kr/mån gör att min plånbok är jätte glad...
Har du en sådan nu! Coolt!Pulka premiär
![]()