Bra mutaFick precis en "enlitersmuta" från ett av dom företag jag hjälpt under hösten, troligen i förhoppning om lite mera hjälp framöver ...
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra mutaFick precis en "enlitersmuta" från ett av dom företag jag hjälpt under hösten, troligen i förhoppning om lite mera hjälp framöver ...
![]()

Tycker du säljer in den väldigt bra men får nog tyvärr tacka nej ändå..Jag har en Invecta PRO diver som ligger och skräpar vad tror du om den annarsdet är en kvarts så du behöver inte bry dig om att ha den i en winder
Innan snön är borta så ska jag ha köpt nyttnackdelen är att det är så mycket man vill ha! Såg förövrigt din Sub och blev sugen, men försöker hålla mig till min plan
![]()
Efter att ha förhandlat med något företag utomlands och kommit överens om vad det nu var fick farsan hemskickat ett par flaskor vin. Något som han fick rapportera in och deklarera så att det inte kunde ses som en muta om något skulle komma upp i framtiden hahaha.Fick precis en "enlitersmuta" från ett av dom företag jag hjälpt under hösten, troligen i förhoppning om lite mera hjälp framöver ...
![]()

Katthäng är ALLTID mysigt!Hänger lite med Herman
![]()
Hahahah, har jobbat med denna strategiplan en stund nu, kanske lite väl längeTycker du säljer in den väldigt bra men får nog tyvärr tacka nej ändå..
Planer är för töntar, blir ända aldrig som man har tänkt![]()
Ska ni ut och ta en fikaKatthäng är ALLTID mysigt!
Jag och min ryss ska ut och hänga i snöovädret, inte lika mysigt!![]()
![]()
![]()