Har du sänt materia från ett svart hål ?Varit och postat ett paket till en KS-kamrat. Nu tittar vi på eländet i riksdagen.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du sänt materia från ett svart hål ?Varit och postat ett paket till en KS-kamrat. Nu tittar vi på eländet i riksdagen.![]()
![]()
Kan vara så! Eller ett lumekitHar du sänt materia från ett svart hål ?
Herrejösses vad jag inte är avundssjuk på dig nu!Fy fan flyttade i torsdags och så här ser det ut idag. Fixade internet igår kväll kl23.00
![]()
![]()
![]()
![]()
Herrejösses vad jag inte är avundssjuk på dig nu!
Men jäklar vad du har varit produktiv!
Gardiner på plats och prylar i bokhyllan!
Hejja!
När jag flyttade sist så tig det cirkus fem år att packa upp alla kartongerFy fan flyttade i torsdags och så här ser det ut idag. Fixade internet igår kväll kl23.00
![]()
![]()
![]()
![]()
Sounds like a plan!Ja idiot som jag är så kan jag inte ta det lugntmen skall nog hoppa bokhyllan i rummet och ställa den i förrådet med saker som jag inte vill skänka bort eller slänga... tror jag skall hålla lägenheten väldigt ren på saker och sen upp med tavlorna på väggarna.
När jag flyttade sist så tig det cirkus fem år att packa upp alla kartonger
#produktiv![]()
Sounds like a plan!Snyggt jobbat, ska bli spännande att flytta ut om ett par år.
Jag gillar den mer och mer, clean!Mot sista exkursionen denna termin
![]()