• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Varit och postat ett paket till en KS-kamrat. Nu tittar vi på eländet i riksdagen.
AAB4138C-984A-40E1-A059-917FAE2B3B26.jpeg
27583AE6-FB50-476F-B618-94FEFA958908.jpeg
Har du sänt materia från ett svart hål ?

Herrejösses vad jag inte är avundssjuk på dig nu! :)
Men jäklar vad du har varit produktiv!
Gardiner på plats och prylar i bokhyllan!
Hejja!

Ja idiot som jag är så kan jag inte ta det lugnt :banghead: men skall nog hoppa bokhyllan i rummet och ställa den i förrådet med saker som jag inte vill skänka bort eller slänga... tror jag skall hålla lägenheten väldigt ren på saker och sen upp med tavlorna på väggarna.

Ja idiot som jag är så kan jag inte ta det lugnt :banghead: men skall nog hoppa bokhyllan i rummet och ställa den i förrådet med saker som jag inte vill skänka bort eller slänga... tror jag skall hålla lägenheten väldigt ren på saker och sen upp med tavlorna på väggarna.
Sounds like a plan! :) Snyggt jobbat, ska bli spännande att flytta ut om ett par år.

När jag flyttade sist så tig det cirkus fem år att packa upp alla kartonger

#produktiv:D

Haha fy det hade jag inte klarar.... jag är MR OTÅLIG :angel:

Sounds like a plan! :) Snyggt jobbat, ska bli spännande att flytta ut om ett par år.

Mitt råd är packa lätt i lådorna... och flyttfirma och städfirma!!! Då går det bra att flytta och som plus är att när "vänner" ringer för att få gratis flytt hjälp så hänvisar jag alltid dem till flyttfirman jag använder :)

Tillbaka
Topp