• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Rundar av arbetsdagen och snart dags för dagens enda lugn, promenaden hem lyssnandes på musik.
20190124_144539.jpg
Att titta ner på den tavlan kan nog lugna vilken kolerisk människa som helst! :)
Brutalt vackert!

Här har vi bara en och annan stop skylt som är ”hålad” med 30-06 men det är ju inte tätbebyggda områden direkt! :)

Jag tillhör generationen som ej gjort lumpen men antar att 30-06 är en kaliber?
Får man fråga om du bor i typ Texas där det är rätt liberala vapenlagar?:p Jag har aldrig sett något liknande innan. Det lär ju smällt rätt bra då det var i en källare med betongväggar. Bäst att hålla sig ifrån förorten!

Jag tillhör generationen som ej gjort lumpen men antar att 30-06 är en kaliber?
Får man fråga om du bor i typ Texas där det är rätt liberala vapenlagar?:p Jag har aldrig sett något liknande innan. Det lär ju smällt rätt bra då det var i en källare med betongväggar. Bäst att hålla sig ifrån förorten!
30-06 passar bäst till älgjakt.
Extremt ovanligt att jägare använder bössorna till något annat än jakt och jaktskyttebana.
Norrlands inland!
Men det händer att det är 2-5 poliser i tjänst på länets 22.500 km2!

Tillbaka
Topp