Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är tuffa bilar!när jag gick i 7-9an så gick jag förbi en Niva säljare varje dag och tyckte det var skit tuffa bilar!Förstog att du faktiskt var seriös!
Dom är ju extra rolig iom att ingen tror att dom ska komma så långt ut i naturen!
Dessutom är hasplåtarna av plåt, tills dom rostat bort, haha!
Ok!Inte en ” eländeswagen” kvaliteten har blivit bättre med åren fordonet har funnits.![]()
Snygg bild!-Hänger med besten
![]()
Snygg bild!
Men lyckas du få in en driva metall med den nyckeln, gör du det bra!![]()
Utvecklingen går framåt, förstår jag!Inte mycket som hänt på de 35 åren kan jag sägajo, rattvärme, rutvärme. Navigation och ljudanläggning. Stolarna är inte galon längre utan läder och de kan ställas in med el likt villken fullutrustad E-klass som helst.
Tror du nu har fler bilar att provköra när du har vägarna förbi![]()
Lär ju bli en sådan i morgon!-Årets första semla
![]()
Borde det inte bliLär ju bli en sådan i morgon!![]()
Brukar dela en med min granne en gång per år!Borde det inte bli![]()
GORGE ON!Brukar dela en med min granne en gång per år!
Blir dessutom sista gången då hen har cancer i hela bukhålan. Det går inte ens att ta en biopsi utan risk!
Hen har inte haft nån smärta hittills.
Så semlan ser vi fram emot!
Att meka kan nästan vem som helst lära sig.-Jag tar åt mig komplimangen om bilden och jag tackar.
När det gäller mekandet så väljer jag att överlåta det till någon annan...![]()
Att meka kan nästan vem som helst lära sig.-Jag tar åt mig komplimangen om bilden och jag tackar.
När det gäller mekandet så väljer jag att överlåta det till någon annan...![]()
Att meka kan nästan vem som helst lära sig.
Att ta konstnärliga bilder är få förunnat och nästan omöjligt att lära sig!
Vem har nytta av en bra kamera om det bara är skit bakom spakarna!![]()
Kände att en bild var futtigt men är ju oändligt mycket mer än noll.Pinsamt att man varit på GTG på urmakare i halmstad med en grupp KS vänner och jag tog inte en enda bild... inte på för träffen eller efter när vi åt haha
Har tänkt på detta!Pinsamt att man varit på GTG på urmakare i halmstad med en grupp KS vänner och jag tog inte en enda bild... inte på för träffen eller efter när vi åt haha
Får väl välja mellan:Morrn KS, Morrn Stroboman, 0643, satans manflu slog till inatt och ska resa i 3 dgr![]()
![]()