Dricker Riesling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räcker väll med ettNej jag vet inte, de gillar jag inte. Familjen har tydligen beslutat att vi ska ha ett fritidsboende till![]()
Det vi har nu delar vi med mina föräldrar, och så är det 7 timmars körning dit. Så vi satsar på något närmare så man kan blåsa dit över helgen.Räcker väll med ett![]()
Riktigt bra filmNu blir det filmtajm.
![]()
Så sjukt skön film.Nu blir det filmtajm.
![]()
Länge sedan jag såg den senast. Kände att det var dags.Riktigt bra film
FörstårDet vi har nu delar vi med mina föräldrar, och så är det 7 timmars körning dit. Så vi satsar på något närmare så man kan blåsa till över helgen.
Ha ha! Helt stört! Blir sugen på att följa upp med Kingpin när de bowlar.Så sjukt skön film.
They peed on my fucking rug!![]()
Kingpin!Ha ha! Helt stört! Blir sugen på att följa upp med Kingpin när de bowlar.![]()
Big Lebowski, King Pin, Dum & dummare samt UHF så har man ett skönt film-maraton.Kingpin!Hade fan glömt bort den juvelen
![]()
En 75:a Explorer så kanske man hade stått utMellohelvetet! Nykter dessutom
Edit: Haha, syns inte på skärpan att jag är nykter.![]()
KämpaEn 75:a Explorer så kanske man hade stått ut![]()
Sitte och njuter av bästisarna! Kunde inte låta bli dra på mig GS, känns tyvärr för ”fin” och fragile... stay or flip!?![]()
![]()